Miksi ihminen ei voi olla tunteeton silloon kun haluaa

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Joskus tein alootuksen tänne siitä kun mulla oli paska mieli sen takia, että entinen miesystävä oli ruvennut seurustelemaan. Asian teki vielä pahemmaksi sen, että en voi sietää sitä muijaa. En siis ole ikinä tykännyt siitä naisesta.

No he erosivat ja mä olin helpottunut. Me jopa miehen kanssa vietettiin ilta ja yö yhdessä. :ashamed: :ashamed: No viikon päästä tuosta mies oli jo palannut yhteen sen naisen kanssa, oli kyllä yrittänyt soittaa mulle päivää aiemmin.

Miksi mä mietin tuota miestä ja miks mua vituttaa hänen seurustelunsa. :headwall: Mä laitoin suhteen poikki tietyistä syistä, mutta kun ne helvatan tunteet ei tätä tajua. Ei meistä voi enää mitään tulla, mutta silti niin hiertää tämä asia. :headwall:

Niin, olen ajatellut, että joku saisi asentaa aivokurkiaiseen jonkinlaisen on-off -katkaisimen. Jospa pystyisimme katkaisemaan virran toisesta aivopuoliskosta kuten esim. delfiinit tekevät. Tunnepuoli nukkumaan ja järkipuoli hereillä ja toisinpäin. Olisi ihanaa, jos ei tarvitsisi koskaan käydä nukkumaan kokonaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Niin, olen ajatellut, että joku saisi asentaa aivokurkiaiseen jonkinlaisen on-off -katkaisimen. Jospa pystyisimme katkaisemaan virran toisesta aivopuoliskosta kuten esim. delfiinit tekevät. Tunnepuoli nukkumaan ja järkipuoli hereillä ja toisinpäin. Olisi ihanaa, jos ei tarvitsisi koskaan käydä nukkumaan kokonaan!

Joo kiitos jotakin tuollaasta mulle ja heti!

Kuule,sinua varten on varmasti olemassa joku muu mies joka arvostaa sinua ihan sellaisena kuin olet.Tuo on tosi törkeetä mitä ex-miehes teki siulle mut koita päästä siitä yli :hug: ,voin vaan uskoo miten paljon v***ttaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Kuule,sinua varten on varmasti olemassa joku muu mies joka arvostaa sinua ihan sellaisena kuin olet.Tuo on tosi törkeetä mitä ex-miehes teki siulle mut koita päästä siitä yli :hug: ,voin vaan uskoo miten paljon v***ttaa :ashamed:

No ei siis tuo heidän yhteen palaaminen toisaalta yllätys ollut. En mä sen yhteisen yön jälkeen mitään miehelle luvannut vaikka tiesin, että hänellä on edelleen niitä tunteita. Mä en vain pysty enää suhteeseen hänen kanssaan koska ne ongelmat on edelleen olemassa. Enkä mäkään syytön ole, vikaa oli molemmissa.

No jaksamisia jokatapauksessa :hug: .Jos ei toimi niin ei toimi ja samaa mieltä mie alan olla omasta avioliitosta...Tiiä vaikka kohta itekin sinkkuna syöpäsairasta äitiä hoitaen teinin ja taaperon kera :| ,kivalle kuullostaa...

"Oon täällä taas on ikävä sua,
koskaan en voi tähän sopeutua,
tiedä en, ajatteletko mua ensinkään ...
Oonko vain sinun tumpattu savukkees,
jota ei poltettu loppuun ees?"
(Juice)

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
"Oon täällä taas on ikävä sua,
koskaan en voi tähän sopeutua,
tiedä en, ajatteletko mua ensinkään ...
Oonko vain sinun tumpattu savukkees,
jota ei poltettu loppuun ees?"