MIKSI ihminen voi näin pahoin :´(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkettää

Vieras
Minulla todettiin 1,5-vuotta sitten erittäin voimakas ja paha ahdistuneisuushäiriä, minkä mukana tuli sitten paniikkikohtauksia. Tähän sairastumiseen vaikutti moni vakava asia lähimenneisyydessä. Aloitin lääkkeet 07/08 ja lopetin voituani hyvin 09/09. Nyt kun tämä sikahysteria puhkesi, niin alkoi uudelleen oireilu. LIsäksi minulle nousi naamassa olevan luomen alle finnin tapainen patti ja olen ihan varma sen olevan jotain pahalaatuista, vaikka lääkäri sanoi sen näyttävän vain finniltä tms. En usko minulle sanottuja asioita, vaan panikoin. Istun kotona, tärisen, henkeä ahdistaa. Tilanne on kaoottinen. Minulla on mies ja kaksi lasta, jotka kärsivät tilanteestani, koska en voi olla läsnä. Harkitsen uudelleen lääkkeiden aloittamista. Vai kannattaako katsoa eteenpäin hetki, muutuuko tilanne kun sikahysteriakin on ohi ja jos tuo patti tosta lähtee, niin rauhoitunko minä. Olen ihan sekaisin, olo on paha. Itketää, ahdistaa...

meillä sairastu äiti masennukseen ja aloitti lääkkeet, sitten koitti olla ilman kun totes että menee jo paremmin mut pikkuhiljaa se valu samaan pisteeeseen ku ennen lääkkeitä. sitten päättivät isin kans et äite jatkaa lääkkeitä kun ne kerran autto ja pysty elää normaalia elämää. Kyllä mä näkisin niin et sun kannattais taas ottaa ne lääkkeet käyttöön, jo vaikka ihan vaan perheen takia ja tietty oman olon. Voimia sulle ja teidän perheelle, kyllä asiat järjestyy! :)

Sinuna aloittaisin lääkityksen uudestaan. Tää sika hysteriahan voi kestää vielä ties kuin kauan kun kevääks luvattu jo uus "aalto"...koko perhehän teillä kärsii ja paremmin varmaan vois jos äippä ois kunnossa. :hug:

Uusimmat

Yhteistyössä