Mä oon ollut vuosikausia jo sitä mieltä että netissä paljastuu ihmisten todellinen luonne, kun saa anonyymina kommentoida asioita. Eli tällaisia ne ihmiset sitten todellisuudessa on ja livemaailmassa niillä on vaan rooli päällä ja ne negatiiviset asiat puhutaan sitten selän takana. Joskus vuosia sitten mulla oli suurikin mielenvaiva tästä asiasta ja yritin aina kirjoitella eri keskusteluplastoille eri nimimerkkeillä kivoja ja ystävällisiä viestejä, jotta hyvä lähtisi ikään kuin kierämään kun ihmiset uskois että on olemassa mukavia ihmisiä paljonkin ja pyrkisivät itsekin olemaan mukavia. En tiedä miksi toimin niin, se oli ihan järjetöntä ja siinä meni kauheasti aikaa. Nykyään tyydyn vain siihen millaisia ihmiset on, ei sille vaan voi mitään. Keskustelupalstariippuvainen toki olen edelleen mutten pyri olemaan enää kiva, olen oma itseni. Sinänsä olen hyvin elämäni aikana tottunut hmisten ikeyteen sillä mun oma äitini on ilkeä ihminen joka on aina haukkunut kaikkia. Ihan viime vuosina se on petrannut kun veljen vaimo on mukava niin sen takia kait, mutta ei kai senkään todellinen minä silti ole varmaan muuttunut.