Miksi ihmiset on ihan paniikissa, jos kaikki.. aivan kaikki kaupat sun muut abc:t olis tän päivän kiinni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pystyttehän varmaan muutenkin viikolla olemaan parikin päivää kaupassa käymättä? Ja nyt jos kaikki kaupat olis ilmoittanu jo alkuviikolla että ovat kiinni. Miksi iskee paniikki? Eihän silti kaikki ole kiinni ja kauhea paniikki päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
On ajettava Suomen läpi hautajaisiin, niin mietin tauko- wc- ym mahdollisuuksiamme pienen lapsen kanssa.

Mitenkähän nuo asiat hoidettiin, ennen ABC-ketjua? ;) Kysy omilta vanhemmiltasi, heillä saattaa olla jotain käsitystä miten hoitivat asiat kun itse olit vauva...Onhan se hankalampaa vaan tokkopa mahdotonta =)

Kuinka ihmeessä sitä entisaikoina pärjättiin kun kaupassa käytiin ehkä kerran viikossa jos sitäkään? Ei ollut ees välttämättä kunnon kylmäsäilytystiloja jne. Nyt yksi päivä jo sotkee meidän arkea. Oltasko totuttu vähän liian hyvään?

Juu on tää kyllä aika noloa että ihmiset ihan hysteerisiä :)
Mä käyn muutenkin kerran viikossa isossa kaupassa niin eipä sillä merkitystä olinkin siellä eilen vai tänään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Ongelman ydin on siinä, ettei uusaivottomat tumpelomammat osaa suunnitella kauppaostoksiaan siten, että osaisivat ostaa parin päivän ruoat kerralla.

Mä osaankin. :saint: Mä pärjäisin vaikka viikon tästä eteenpäin ilman kauppaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Ongelman ydin on siinä, ettei uusaivottomat tumpelomammat osaa suunnitella kauppaostoksiaan siten, että osaisivat ostaa parin päivän ruoat kerralla.

Mä osaankin. :saint: Mä pärjäisin vaikka viikon tästä eteenpäin ilman kauppaa :D

Sä ootkin poikkeustapaus ja omistat toimivat aivot

Mikäs sä sit oot, pikkuämmä? Onko kotona rankkaa olla tossun alla?

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Sä ootkin poikkeustapaus ja omistat toimivat aivot

:hug: :heart:

Yhteistyössä