miksi ihmiset ostaa haalareita alesta ja myy niitä sitten huutiksessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
vain voittaakseen rahaa?? säälittävää..
samanlaisen haalarin ostin kuopukselle stockalta, alessa 48?
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=59148650

yhdenkin punaisen haalarin myyjä asuu espoossa, matinkylässä ja siinä viereisessä prismassa haalarit just alessa. sama myyjä kirjoitti että on leikannut jo hintalapun pois. tietenkin on kun siinä oli se alehinta!!!!

Sinne vaan kaikki alehaalareita hamstraamaan, ottakaa mukaan ne 2-3 kiukuttelevaa lasta myös. Minäkin lähden täältä 300km päästä. Täällä kun ei haalareita tuohon hintaan ole. Kylläpä sitä taas säästää!

Kaikilla ei ole niitä hiivatin Prismoja ja hypermarketteja kulman takana :kieh: :kieh: .
Minä olen ainakin valmis maksamaan ekstraa siitä, jotta saan parhaassa tapauksessa tuotteen omaan postilaatikkooni.

Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
koska ihmiset on kieroja, että haluu tehdä bisnestä ja nyhtää viimeisetkin rahat köyhiltä perheenäideiltä.... :kieh:

Tai sitten ne myyjät on itekin kotiäitejä ja hankkivat vähän extraa perheen elättämiseen...
No, itse en kyllä tuollaista harrasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vain voittaakseen rahaa?? säälittävää..
samanlaisen haalarin ostin kuopukselle stockalta, alessa 48?
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=59148650

yhdenkin punaisen haalarin myyjä asuu espoossa, matinkylässä ja siinä viereisessä prismassa haalarit just alessa. sama myyjä kirjoitti että on leikannut jo hintalapun pois. tietenkin on kun siinä oli se alehinta!!!!

Hyi, ja niin rumakin on tuo hallari etten maksais ees vitosta!

Niin kauan sitä joku tekee kun sillä ansaitsee! On se kuitenkin aika riskaabelia ja olen huomannut että aina ei noilla pukujen hamstraajilla menekään niin hyvin kaupaksi...olen itse metsästänyt tytölle talvipukua reiman ja kun asun tässä hgin keskustan tuntumilla niin noi huudon puvut on kalliita kun täällä saa kaupasta puoleen hintaan.

No mun mielestä siinä ei todellakaan ole mitään tyhmää.päinvastoin,molemmat saavat hyödyn.Myyjä kun jaksaa ostaa halvemmalla ja laittaa myyntiin ja ostaja joka ei kohtaa kaupassa näitä aletuotteita :) Itse olen useinkin huudellut uusia tuotteita kun mulla vaan ei ole aikaa hypätä kaupoilla ja kovan tyytyväinen olen ollut :)

Sellainen asia vielä, että monissa lastenvaatekaupoissa ei ole palautusoikeutta ale-tuotteille. Joten ihan aina ne "ostin liian suuren" jutut ei olekaan ihan keksittyjä...

Kyllä mä ainakin voisin tehdä sellasta bisnestä, jos vaan olisi viitseliäisyyttä. Eihän siinä mitään pahaa ole, vaikka joku tuolla tavalla yrittääkin tienata.
Mutta kyllä oikeesti voi käydä niin, että ostaa alesta haalarin vaikka seuraavaksi talveksi ja sitten se ei olekaan hyvä.

Yhteistyössä