Miksi Ilkka Jääskeläisestä ei puhuta mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
"Ari Koivuselle ja Hanna Pakariselle etsitään seuraajaa, kun Idolsin neljäs tuotantokausi starttaa syksyllä MTV3-kanavalla."

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1513952

Olen tuohtunut!

Ei Ilkka tainnut sopia niiden muottiin sitten muokattavaksi. Vai mikä siinä sitten mättös. Taitaa olla vaan uskisten piirissä suosittu, mutta ihan hyvä niinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Koska Ilkka ei tänä päivänä muistetu juuri muusta kun Pikku Kakkosen säämiehen roolista :xmas:

Ja on muuten parempi pikku kakkosessa :D

Mä en oikeen diggaa :snotty: Aika herttanen kyllä mutta muuten ei oikein napsahda.Se viikonlopputäti on mielestäni aivan ihana sen Kaarlo-sammakon kanssa.Tekee mieli aina itekkin jäädä sohvalle kuuntelemaan sen naisen höpinöitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja siks:
koska se on lahjaton luuseri

Aika kumma, että sellainen sitten voitti idolsin!?

Kestoselityshän sille on, että uskikset äänesti sitä sankoin joukoin. mikä ei varmaan edes pidä paikkaansa, koska mä en tunne ketään, ketä ois äänestänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Juu ku se o vaa nii huono laulaja ni minkäs teet :)

Miten sitten voitti idolsin? Eihän huonot päässeet finaaliin?
Ja oli huono tai ei, niin voittaja joka tapauksessa.
Vai onko jossain ollut uutinen, että Ilkan voitto on peruttu?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Kestoselityshän sille on, että uskikset äänesti sitä sankoin joukoin. mikä ei varmaan edes pidä paikkaansa, koska mä en tunne ketään, ketä ois äänestänyt.

Usiksia on vähemmistö suomalaisista. Ja eihän meillä ole edes telkkaria kovinkaan monella, mistä uskikset olis koko kisaa edes seuranneet.

Usiksia on vähemmistö suomalaisista. Ja eihän meillä ole edes telkkaria kovinkaan monella, mistä uskikset olis koko kisaa edes seuranneet.

Kyllä helluntalaisilla on telkkari, että tiedoksi vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja entykkää:

Kyllä helluntalaisilla on telkkari, että tiedoksi vaan.
Mitäh? Ei meidän äitillä ja iskällä vaan oo. Ne joutuu katteleen mister Beanitkin tietokoneelta.
;)

Yhteistyössä