V
"vieras"
Vieras
Mun mielestä ulkomaisissa lehdissä ei moista harrasteta (vaikken niiden nettiversioita paljoa ole lukenut).
Jos joku lukee pelkän otsikon, jää aivan väärään mielikuvaan aiheesta. Monesti, joku on lukenu pelkän otsikon ja sit siitä avaa keskustelun. Sit joudun korjaa, jos olen lukenu ko. artikkelinkin, että otsikko oli harhaanjohtava, asia ei ole niin vain näin.
Miksi on niin vaikeaa saada siihen lööppiin TOTUUDENMUKAINEN otsikko.
Tässä hyvä esimerkki.
_________
OTSIKKONA ON:
Muutos missikisoihin: Valintavalta pois kansalta
MUTTA ARTIKKELISSA SANOTAAN NÄIN:
Missikeisarina tunnettu Makunen toivoo, että jo seuraavissa kisoissa tuomaristo ja kansa valitsevat voittajan yhdessä.
Valintatapa voidaan muuttaa Finnartistien ja MTV3:n sopimuksella.
- Viimeisessä työkokouksessa käsittelimme asiaa ja ymmärsin, että Maikkari hyväksyi sen alustavasti. Asiasta päätetään kokouksessa lähiaikoina, Makunen tietää.
Jos joku lukee pelkän otsikon, jää aivan väärään mielikuvaan aiheesta. Monesti, joku on lukenu pelkän otsikon ja sit siitä avaa keskustelun. Sit joudun korjaa, jos olen lukenu ko. artikkelinkin, että otsikko oli harhaanjohtava, asia ei ole niin vain näin.
Miksi on niin vaikeaa saada siihen lööppiin TOTUUDENMUKAINEN otsikko.
Tässä hyvä esimerkki.
_________
OTSIKKONA ON:
Muutos missikisoihin: Valintavalta pois kansalta
MUTTA ARTIKKELISSA SANOTAAN NÄIN:
Missikeisarina tunnettu Makunen toivoo, että jo seuraavissa kisoissa tuomaristo ja kansa valitsevat voittajan yhdessä.
Valintatapa voidaan muuttaa Finnartistien ja MTV3:n sopimuksella.
- Viimeisessä työkokouksessa käsittelimme asiaa ja ymmärsin, että Maikkari hyväksyi sen alustavasti. Asiasta päätetään kokouksessa lähiaikoina, Makunen tietää.