V
vieras
Vieras
eli..
1.miksi inhoat anoppiasi?
2.mimmoiset välit miehelläsi on äitiinsä?
3.onko välinne aina olleet huonot?
4.oletko itse antanut aihetta anopin huonoon käytökseen?
5.oletko edes yrittänyt parantaa välejä anoppiin miehen tai lapsienkin vuoksi?
mun anoppi ei ole helpoimmasta päästä,olemme ihan erilaisia ihmisiä.
mieheni on ainoa lapsi ja todellakin mamman mussukka. vaikka riitansa ja ongelmansa heilläkin on ollut.
anoppi rakastaa lapsiamme todella paljon,ja on heidän vuokseen jopa jättänyt kuningas alkoholin.
anoppi on muutamia kertoja loukannut mua pahasti,ehkä jopa huomaamattaan.
silti mulle ei tuu koskaan mieleen ruveta riiteleen mieheni äidinkanssa. tuntuis pahalta jos mieheni riitelis mun äidinkanssa.
emme tapaa kovin useesti,mies käys iellä välillä vaan lastenkanssa että saan itse levätä kotona rauhassa mutta sillon kun olen mukana käyttäydyn aikuismaisesti enkä nipota vaikka anoppi sanoiskin jotain ei niin kivaa. tai nouvoisi asiassa mistä ei tiedä tai väheksyy jotain mun asiaani.. en usko että on pahansuopa tahallaan vaan koska olemme niin erilaisia ihmisiä tulee helposti väärinymmärretyksi.
ja useinhan anoppi ottaa miniän silmätikukseen jos avioliitossa on ongelmia. eihän kukaan tahdo lapsensa olevan onneton.
meillä tätä ongelmaa ei ole ja sen on anoppikin huomannut.
1.miksi inhoat anoppiasi?
2.mimmoiset välit miehelläsi on äitiinsä?
3.onko välinne aina olleet huonot?
4.oletko itse antanut aihetta anopin huonoon käytökseen?
5.oletko edes yrittänyt parantaa välejä anoppiin miehen tai lapsienkin vuoksi?
mun anoppi ei ole helpoimmasta päästä,olemme ihan erilaisia ihmisiä.
mieheni on ainoa lapsi ja todellakin mamman mussukka. vaikka riitansa ja ongelmansa heilläkin on ollut.
anoppi rakastaa lapsiamme todella paljon,ja on heidän vuokseen jopa jättänyt kuningas alkoholin.
anoppi on muutamia kertoja loukannut mua pahasti,ehkä jopa huomaamattaan.
silti mulle ei tuu koskaan mieleen ruveta riiteleen mieheni äidinkanssa. tuntuis pahalta jos mieheni riitelis mun äidinkanssa.
emme tapaa kovin useesti,mies käys iellä välillä vaan lastenkanssa että saan itse levätä kotona rauhassa mutta sillon kun olen mukana käyttäydyn aikuismaisesti enkä nipota vaikka anoppi sanoiskin jotain ei niin kivaa. tai nouvoisi asiassa mistä ei tiedä tai väheksyy jotain mun asiaani.. en usko että on pahansuopa tahallaan vaan koska olemme niin erilaisia ihmisiä tulee helposti väärinymmärretyksi.
ja useinhan anoppi ottaa miniän silmätikukseen jos avioliitossa on ongelmia. eihän kukaan tahdo lapsensa olevan onneton.
meillä tätä ongelmaa ei ole ja sen on anoppikin huomannut.