Miksi islam on uhka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mua hämmästyttää se että Suomessa juuri naiset puolustaa islamia vaikka luulis että paremminkin miehet kun se kumminkin korostaa miesten oikeuksia

feminismi ja islam ei mun käsityksen mukaan oikein osu yksiin

[QUOTE="vieras";29155036]Islamin avulla on tarkoitus tuhota eurooppalaiset kansallisvaltiot ja luoda Suuri ja Mahtava Eurostoliitto.

Sitten kun Turkki liittyy Eurostoliittoon saamme kertalaakista 100.000.000 muslimia rikastuttamaan Eurooppaa...[/QUOTE]

Äiti 46 (vaiko jo 47) sekoilee taas ihan kunnolla.. Lerpsalla lerpsottaa..

mua hämmästyttää se että Suomessa juuri naiset puolustaa islamia vaikka luulis että paremminkin miehet kun se kumminkin korostaa miesten oikeuksia

feminismi ja islam ei mun käsityksen mukaan oikein osu yksiin

Totta, kun kertoo täällä jonkun sairaan teon jonka islamisti on tehnyt allahin nimeen niin täyttyy ketju nopeaa persu sitä ja persu tätä viesteistä. Ymmärtääköhän nämä femisnitit alkuunkaan mistä kaikesta islamissa on kyse. Epäilen hyvin vahvasti että ei niillä ole pienintä hajuakaan, kuvittelevat varmaan samanlaiseksi uskonnoksi kuin Ev.Lut.

Hyvän näköiset eukot pysyy kurissa ja nuhteessa kun kivittää pari esimerkiksi. Rumemmat voi puolestaan pistää kaavun alle piiloon ettei tarvitse hävetä. Sitten poikien kanssa minareettiin töitä piiloon sen 5 kertaa päivässä. Hyvin ne on systeemin hoitaneet. Kompromisseja ei tehdä sillä Koraani.

A2 Islam ilta Tv Areena yle fi

https://www.youtube.com/watch?v=W9f8vsOWf8Q

Imaamin mukaan islam on täydellinen. Se on ihan viimeisintä painosta allahilta. Homot on tapettava.

Rankkaa tekstiä ja tämä on tätä päivää jo esimerkiksi Lontoossa, jossa islamistit ajavat tiettyihin lähiöihin shraria-lakia ja rikkaat öljypohata ostaa kiinteistöjä. Muslimit valtaavat pikkuhiljaa Euroopan. :(. Vielä Turkki EU:hun ja eiköhän siitä saada 3. Maailmansota alkamaan, kun ihmiset kyllästyvät sortoon.

Yhteistyössä