Miksi islam on uhka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
01-woman-burnt-with-acid.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29152839:
missäs mä sanoin että nyt tehdään. luetun ymmärtäminen taas apukoulutasolla siellä. :headwall:

Ai mistä me keskusteltiin? Menneistä vuosisadoista, vai siitä että miksi islam on uhka? Turha ottaa keskusteluun asioita vuodelta kivi ja kirves, jos nyt ei historiasta ollut keskustelu.

[QUOTE="vieras";29153872]TV:ssä muslimit totesivat rauhallisesti, että homot pitää islamin mukaan tappaa.[/QUOTE]

Samassa TV:ssä ne ihan pokerinaamalla selittää että nainen on perheessä se alistuva osapuoli. Nainen ei alistu, mutta alistuu. Alistuu koska tahtoo alistua, mutta se alistuminen ei ole "alistumista" koska se on harkittua. Eli että ei alistuta, mutta alistutaan.. tai siis niin päin että alistutaan, mutta ei kuitenkaan alistuta.

Siis WTF!! Ja ihan pokkana tällaista selitetään... ihan niinkuin mitään ristiriitaa ei olisi olemassakaan. = Hauki on kala, mutta ei kuitenkaan ole kala...

Suomessa olevilla muslimiksi kääntyneillä,erityisesti juuri naisilla on varmasti ihan hyvät olosuhteet olla,parisuhde tasa-arvoinen jne. Mutta miten islam noin yleisesti esim lähi-idässä tai afrikassa; minkälaiset oltavat naisilla ja tytöillä siellä on? Ei vaikuta kovin auvoisalta..:(

Tää "persuilu" oikeasti jo alkaa ärsyttämään, kun haluaa vain puhua joskus itse asiasta. Minä en naisena tuomitse jos joku haluaa itsensä verhota, mutta en mitenkään voi olla semmoista ajamassakaan. Se taas joka väittää ettei islam siihen "kannusta" on kyllä väärässä. Toivoopi vaikka se paska-persu sitten.

[QUOTE="vieras";29154014]Tää "persuilu" oikeasti jo alkaa ärsyttämään, kun haluaa vain puhua joskus itse asiasta. Minä en naisena tuomitse jos joku haluaa itsensä verhota, mutta en mitenkään voi olla semmoista ajamassakaan. Se taas joka väittää ettei islam siihen "kannusta" on kyllä väärässä. Toivoopi vaikka se paska-persu sitten.[/QUOTE]

Ei kyllä aina saa sanoa ääneen että: islman hyvä, persu paha. Tuosta saa vielä mitalinkin joltain virkamieheltä tai lautakunnalta. Se on ainoa "virallinen totuus" tässä maassa ollut aina.

Toivotaan, että nämä tulevat muslimisukupolvet maallistumista ja sopeutuisivat joukkoomme. Ainakin toivoa on, se blogistityttö islam-illassa vaikutti ihan järkevältä. Myönsi kyllä, että oli kohdannut syrjintää muilta somaleilta, kun oli jättänyt huivin käytön pois. Homoasiasta olisi voitu keskustella lisää, esimerkiksi juuri saada näiden naisten mielipidettä kuuluviin.

Muslimeita on Suomessa vähän ja he joutuvat alistumaan yhteiskunnalle. Toivottavasti asia pysyy niin eikä pääse syntymään mitään valtiota valtion sisälle tai edes suurta muslimiyhteisöä minnekkään. Eivät he integroidu. Hiljaa alistuvat kun ei muuta voi. Tilaisuuden tullen kyllä pistetään vääräuskoiset silppuriin. Ei siinä maltilliset voi muuta kuin olla hulluudessa mukana. Imaami kun käskee, niin silloin tehdään.
Eivät he tyhmiä ole. Nielevät kiukkunsa ja halveksuntansa niin kauan kuin on pakko.

En pidä mistään uskonnoista, mutta jos valita pitäisi, niin mieluummin seuraisin hengenasioissa puuseppää kuin sotaherraa. Uskonrauha pitää saada pois laista että kenellekkään ei jää epäselväksi se, että mikään kirja ei ole tässä maassa toista pyhempi.

[QUOTE="vieras";29154682]Eivät uskaltaneet kysyä...[/QUOTE]

Kysyivät muslimin uskosta luopumisesta, mutta muslimi ei vastannut vaan alkoi puhua muusta. Eivätkä toimittajat sitten uskaltaneet palata kysymykseen ja vaatia siihen vastausta.

Tässä lyhyt pätkä (2min. 19 sek.) islamillan antia:

Islam, sharia-laki ja homoseksuaalisuus (Yle islam-ilta 29.10.13)

Islam, sharia-laki ja homoseksuaalisuus - YouTube

[QUOTE="vieras";29154766]Kysyivät muslimin uskosta luopumisesta, mutta muslimi ei vastannut vaan alkoi puhua muusta. Eivätkä toimittajat sitten uskaltaneet palata kysymykseen ja vaatia siihen vastausta.

Tässä lyhyt pätkä (2min. 19 sek.) islamillan antia:

Islam, sharia-laki ja homoseksuaalisuus (Yle islam-ilta 29.10.13)

Islam, sharia-laki ja homoseksuaalisuus - YouTube[/QUOTE]

Huomion sen, etteivät muslimit näköjään suostu istumaan naisen vieressä ja jos nuo heput opettavat islamia nuorisollensa niin takuuvarmasti on tiedossa vakavia ongelmia.

Mä en voi oikeasti käsittää, miten kukaan voi puhua islamin puolesta suomessa. Ymmärrätekö te lainkaan, mitä te teette? Mua kuristaa ja ahdistaa ajatus siitä.

Islamin avulla on tarkoitus tuhota eurooppalaiset kansallisvaltiot ja luoda Suuri ja Mahtava Eurostoliitto.

Sitten kun Turkki liittyy Eurostoliittoon saamme kertalaakista 100.000.000 muslimia rikastuttamaan Eurooppaa...

Mä en voi oikeasti käsittää, miten kukaan voi puhua islamin puolesta suomessa. Ymmärrätekö te lainkaan, mitä te teette? Mua kuristaa ja ahdistaa ajatus siitä.

Ymmärrän sen niin, että siinä puolustetaan yksilön oikeutta olla mitä on. Yksittäinen muslimihan ei yleensä ole sen kummempi kuin kukaan muukaan. Se järjestelmä vain on niin karmea että pitäisi ymmärtää olla antamatta niille yhtään siimaa.

Yhteistyössä