miksi jaat esim. facebookissa lapsen neuvolamitat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huvituksen aihe tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ite en juurikaan oo kirjottanu, syntymämitat ja sitten vaikka 1v mitat laittanu, mutta mua kyllä on kiinnostanu muittenkin lasten painot ja pituudet jos on läheisien lapsista kyse. Kun facebookiin päivittää jotain niin koskaan se ei voi kaikkia kiinnostaa, paljon on näitä jotka jakaa jotain aforismeja ym tai pari tuttua kertoo harva se päivä lemmikkiensä touhuja, ei mua sekään niin erityisesti kiinnosta mutta jotain toista se varmasti kiinnostaa, jätän ne sit vaan lukematta. Ja tiedän ettei läheskään kaikkia kiinnosta meijän ipanoita koskevat päivitykset, mitä sitten? ne ei sit lue niitä tai sit lukee ja kiristelee hampaitaan, ei se mun ongelma oo.

surullista, jos aloittaja ei ymmärrä, mitä tarkoittaa esim. 74cm ja 9kg.. voin selventää, tarkoittaa sitä, että lapsi on 74 (seitsemänkymmentäneljä) cm (senttimetriä) pitkä, ja painaa 9 (yhdeksän) kiloa :D

Onko tuo sitten iso vai pieni vauva? Ei tule oikein minkäänlaista mielikuvaa vauvan koosta jne. Pelkkiä numeroita minulle oikeastaan.

Minä seuraan kummilasten mittoja facebookissa innolla ihan siksi, että osaan ostaa sopivan kokoisia vaatteita. Etenkin hattujen koot on tällaiselle lapsettomalle ihan täyttä hepreaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kummitätsy;28826363:
Minä seuraan kummilasten mittoja facebookissa innolla ihan siksi, että osaan ostaa sopivan kokoisia vaatteita. Etenkin hattujen koot on tällaiselle lapsettomalle ihan täyttä hepreaa.

Tämä on hyvä pointti. Itsellenikin kun tuottaa vaikeuksia ostaa oikean kokoisia vaatelahjoja tuttavien vauvoille ja lapsille.

niin no joo, jos noin aattelee, (ja mä kans siis ihan vaan "olin hauska" :) onhan se niin, että se ketä kiinnostaa, niin kiinnostaa, toisia ei. monesti tosin ne, joilla on pieniä vauvoja, niin niillä kavereina muita kohtalotovereita :D itse en oo jaksanu enää moneen kuukauteen ilmoitella facessa ylipäänsä yhtään mitään, alkuun täytyi tietysti mainostaa tytöstä vaikka ja mitä :S
Alkuperäinen kirjoittaja huvituksen aihe tämäkin;28826356:
Onko tuo sitten iso vai pieni vauva? Ei tule oikein minkäänlaista mielikuvaa vauvan koosta jne. Pelkkiä numeroita minulle oikeastaan.

Mun mielestä on kiva lukea niitä päivityksiä ja verrata sit oman lapsen mittoihin. En kyl ikinä oo päivittäny oman lapseni mittoja, kun en muutenkaan juuri päivittele mitään.

Yhteistyössä