Miksi joissakin perheissä mies ei saa mennä poikien lomille etelään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Ihmettelen"

Vieras
Ei saa mennä viroon kun siellä on huoria, ei saa mennä laivalle kun siellä on ennenkin petetty, ei saa mennä Sunny Beachille kun sielläki on huoria ja Thaimaa on taas liian kallis. Ei mies sinne mennä kavereiden kanssa.

Onko teilläkin tämmönen vankilasuhde?

Ihmettelen miksi mies ei saisi kaveriensa kanssa tehdä ja pitää kivaa?

Kyllä meillä molemmat saa lähtee reissuun omien kavereiden kanssa sikäli kun asia on yhdessä sovittu. Pidempiä ulkomaan reissuja ei kyllä tehdä, ihan syystä että rahaa ei ole laittaa jatkuvasti ulkomaan matkoihin joten sillon kun lähdetään lentokoneella johonkin, lähdetään koko perhe.

Siksi koska mä en myöskään pääse minnekään lomalle ilman perhettä. Ei ole rahaa lomailla erikseen kun halutaan lomailla myös perheenä yhdessä. Kivaa voi olla kavereiden kanssa edullisemmillakin tavoilla.

Siksi,koska hän yleensä kutsuu ystävänsä lomailemaan kotimaisemiinsa. Viihtyvät siellä erittäin hyvin ja tulee kaikille osapuolille edullisemmaksi mitä nuo mainitsemasi kohteet.

Ja tosta pettämisestä, minä olen valinnu luottaa mieheen. Eipä se kyllä koskaan anna aihetta epäilläkään mitään, mutta mistäs minä tiedän mitä se tekee sillon kun en ole paikalla. Mä en kuitenkaan aio elää elämääni koko ajan peläten ja odottaen pahinta, jos pettää niin pettää, kyllä sen ihan kotikaupungissakin voi tehdä. Saa sen takia käydä kavereineen Tallinnassa jos haluaa. Kyllä se tietää myös sen, että jos päättää pettää ja jää kiinni, niin lusikat lähtee välittömästi jakoon.

Mies saa ihan vapaasti mennä minne mieli tekee. Tosin ei se valikoi Viroa tai etelän kohteita vaan lähtee joko kalaan tai metsälle riippuen vuodenajasta.
Yhdessä me ulkomailla käydään mieluummin. Mutta jos sen mieli tekis jonnekin lähteä niin minä en jarruna olisi.

• Tykkää
Reactions: 4eliveto
Meillä mies ei tuollaisille reissuille haluaisi. Jos haluaisi, ei ehken oltais päädytty naimisiin, meillä on siis aika erilaiset elämänarvot kuin joku thaikku-lomailu kavereiden kanssa.
Jokainen tavallaan, mutta sen verran oon sivusta nähny aikanaan näitä perheellisten "poikien lomia", että ikävä kyllä pettäminen on aika yleistä siellä.

[QUOTE="Ihmettelen";29989466]Ei saa mennä viroon kun siellä on huoria, ei saa mennä laivalle kun siellä on ennenkin petetty, ei saa mennä Sunny Beachille kun sielläki on huoria ja Thaimaa on taas liian kallis. Ei mies sinne mennä kavereiden kanssa.[/QUOTE]

Unohdit mainita laskettelu- ja kelkkailureissut Lappiin... :)

Hep!! Täällä on ns.vankilasuhde.. Kiitos rakkaan mieheni, joka käyttää vaimoaan joka hemmetin kerta tekosyynä kun "pojat" kutsuu thaikkuihin yms. ;)

Nyt se tosin on ollut jo toista vkoa Norjassa samoilemassa ja syksyllä häviää mehtiin useammaksi viikoksi, välillä kotona piipahtaa. Mutta eihän nuo ole mitään "oikeita lomia" kuulemma joten sidon miestäni kotiin täten. Näin olen kuullut, hehe. Aina se vapaa on ollut menemään..
Osaan kyllä samaistua niihin vaimoihin, jotka eivät ratkea riemusta mistään Thaimaan lomasta tai pitkän viikonlopun ristelyistä ymym. Jos on rahat tiukilla tai muuten hässäkkää alle kouluikäisten kanssa niin kaipaa siinä takuulla toista aikuista läsnäolevaksi. Harvoin näissä tapauksissa nainen voi lähteä yhtä lailla reissailemaan kun mies palaa kotiin? ;)
Itse lähden reppureissulle pariksi viikoksi kunhan fiilis iskee ja ukko sattuu olemaan kotosalla. Niin se toimii tasa-puolisesti ja juujuu, olen hirveä äiti pystyn jättämään nuo pikkuriiviöt isälleen.. :D

Meillä ei todennäköisesti mene ihan siksi, että ei haluaisi minunkaan menevän. On sitä pyydetty, mutta on osannut ilman auttamista kyllä kieltäytyä. En myöskään usko, että haluaa mennä vaan matkustaa mieluummin perheen kanssa. Tiedän ne jotka pyytää esim. Viroon ja niiden reissut ei ole todellakaan asiallisia niin ei kai nyt kehtaa edes ehdottaa menemistä kun minäkin tiedän mitä siellä tehdään ja uskoisinko että kaikki muut..., mutta ei hän...en uskoisi, joten on valinnut avioliittonsa. Hyvä niin.

Koska ei luoteta. Toisaalta jos puoliso on aiheuttanut sen että suhteessa on luottamuspula, niin oma on vikansa. Sitten henkilö itse on sen verran taukki ettei häntä voi päästää mihinkään.

Koska ei luoteta. Toisaalta jos puoliso on aiheuttanut sen että suhteessa on luottamuspula, niin oma on vikansa. Sitten henkilö itse on sen verran taukki ettei häntä voi päästää mihinkään.

Miksi sitten yleensä enää olla yhdessä ja parisuhteessa toisen kanssa jos toiseen ei voi luottaa? Äärettömän kuluttavaa elämää, etenkin jos kysymys on ns. kulissien ylläpitämisestä, teeskentelystä että kaikki on hyvin.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ymmärrä:
Miksi sitten yleensä enää olla yhdessä ja parisuhteessa toisen kanssa jos toiseen ei voi luottaa? Äärettömän kuluttavaa elämää, etenkin jos kysymys on ns. kulissien ylläpitämisestä, teeskentelystä että kaikki on hyvin.

En tiedä. Onhan se varmasti aika raskasta kun toinen käyttäytyy kun kakara jota pitää kieltää kuin lasta. Ehkä koska parilla on muutenkin lapsia ja laina ja elämä? Eroaminen on hankalaa sekin.

[QUOTE="a p";29989613]Muutakin elämää kuin vain parisuhde?[/QUOTE]

Oikeestaan mun mielestä muu elämä on rasittavaa jos sitä jatkuu päivätolkulla. Jos haluan lomalla rentoutua, mulla täytyy ehdottomasti olla mies lähettyvillä.

Miksi joissain lapsiperheissä vaimo ei pääse parin viikon Thaimaanreissuille tyttöporukalla? Väitetään että on muka liian kallista ja vie liikaa perheen yhteistä loma-aikaa. Joopa joo, kyllä naisenkin täytyy välillä päästä virkistäytymään kavereiden kanssa ja saada omaa lomaa. Mikä isä se on joka ei nyt paria viikkoa pärjää yksin lasten ja kodin kanssa? Kyllä sitä äidillä silti jää vielä useampi lomaviikko perheen kanssa vietettäväksi.

Yhteistyössä