Miksi joku näyttelee sängyssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ymmärrä

Vieras
En tosiaakaan ymmärrä niitä naikkosia, jotka näyttelevät sängyssä olevansa kiihottuneempia kuin oikeasti ovat tai peräti saavansa orgasmin. Mitä järkeä siinä on?

Jos hommasta ei nauti, niin tuolla meiningillä tekee itselleen vain karhunpalveluksen. Eihän mies voi silloin tietää, että hänen suorituksessaan olisi parantamisen varaa, vaan jatkaa samaa surkeaa toimintaansa hamaan tulevaisuuteen asti. Selvähän se on, että jossain vaiheessa alkaa koko seksi tympimään tosissaan naista, kun ei ole koskaan saanut kokea hyvää seksiä tai orgasmia.

Antakaa nyt niille miehille edes mahdollisuus kehittyä hyviksi rakastajiksi. Vain vaatimalla voitte saada jotakin myös itsellenne. Yrittämällä pelkästään miellyttää miestä ei homma toimi.

No ei sekään kyllä miehelle mikään palvelus ole, että jos hän ei saa sängyssä naista kiihottumaan ja nauttimaan, niin nainen makaa vain ja näyttää kyllästyneeltä. Ennemmin itse ainakin näytän että tykkään (vaikka ihan aina tai kaikesta ei kovasti tykkäisikään), ja otan asian puheeksi jälkeen päin. Meillä ainakin toiminut, kun ollaan muutenkin keskusteltu seksistä niin olen tuonut esille asioita mitä toinen voisi tehdä paremmin jne. En ole sängyssä alkanut tarkoituksella näyttämään etten jostain tykkää, tuntuu että se olisi kovin ilkeää miestä kohtaan. Itsellä kuitenkin on mies, joka todella paljon välittää siitä että minäkin tykkään ja herkästi jää murehtimaan pitkäksi aikaa jos tietää että teki jotain huonosti.

Mä teeskentelin ennen nykyistä miestäni.. en kyllä tajua et miksi???
Nyt mun ei tarvi edes teeskennellä koska ylensä mies hoitaa minulle ensin orgasmin ja sit itse vasta laukeaa.
Ja tosiaan mieheni joskus saattaa kyllästyä nuolemaan jos mennyt jotain 30min,enkä oo vielä lähelläkään tulossa.. siinä tapauksessa en teeskentele vaan saatan avittaa omaa orgasmiani miehen lisäksi.

Tosiaan hallaa siinä vaan tekee itselleen jos teeskentelee.

Alkuperäinen kirjoittaja JenPen:
No ei sekään kyllä miehelle mikään palvelus ole, että jos hän ei saa sängyssä naista kiihottumaan ja nauttimaan, niin nainen makaa vain ja näyttää kyllästyneeltä. Ennemmin itse ainakin näytän että tykkään (vaikka ihan aina tai kaikesta ei kovasti tykkäisikään), ja otan asian puheeksi jälkeen päin. Meillä ainakin toiminut, kun ollaan muutenkin keskusteltu seksistä niin olen tuonut esille asioita mitä toinen voisi tehdä paremmin jne. En ole sängyssä alkanut tarkoituksella näyttämään etten jostain tykkää, tuntuu että se olisi kovin ilkeää miestä kohtaan. Itsellä kuitenkin on mies, joka todella paljon välittää siitä että minäkin tykkään ja herkästi jää murehtimaan pitkäksi aikaa jos tietää että teki jotain huonosti.

Eihän sitä tarvitse lahnana maatakaan, vaan voisi kertoa miehelle mistä itse tykkää tai ei tykkää. Kaikki eivät välttämättä tiedä, mistä itse pitävät, joten siinä tilanteessa ei auta muuta kuin kokeilla erilaisia juttuja. Ilman muuta pitää sanoa, jos joku ei tunnu hyvältä. Sitten kun joku oikeasti tuntuu hyvältä, niin sehän varmasti näkyykin aidosti ulospäin ja sen voi vielä lisäksi kertoa myöhemmin miehelle.

Minusta ainakin tuntuisi kauhealta, jos olisin tehnyt jotain vuosikaudet väärin, eikä mies olisi sanonut asiasta mitään. Toivooko joku nainen tosiaan, että mies teeskentelisi nauttivansa, jotta naisen mieli ei pahoitu. Jos joku mies toivoo naiselta vastaavaa, niin silloin hän ei ajattele muuta kuin omaa nautintoaa, eikä todellakaan välitä naisesta pätkääkään.

Yhteistyössä