Miksi jotkut haluaa sekoittaa lapsen pään pukemalla sitä ristiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Normaalitvaatteetlapsille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Normaalitvaatteetlapsille

Vieras
Vitsi ottaa päähän tuommoiset tyypit, jotka kuvittelee olevansa jotain ihmeellistä, kun ei voi pukea lastaan niin kuin kaikki normaalit ihmiset.

Varsinkin bloggaajien lapsilla näkee usein ihan ihme virityksiä. Pojilla pinkit leggingsit ja tytöt jossain tummansinisissä seiloritakeissa. Ollaan niin sukupuolineutraalia ja hipsteriä että.

Ehkä pahin näistä ristiinpukijoista on kyllä se Ilman sinua olen lyijyä-bloggaaja. Oikeasti lapsiparka, sillä menee varmaan pää sekaisin, kun toisena päivänä puetaan pojaksi ja toisena tytöksi! Piti oikein kaivaa, että löytyi edes tieto, kumpaa sukupuolta lapsi on.

Kattokaa nyt vaikka näitä, mistä näistä tietää, kumpaa sukupuolta lapsi on:

Päivän asu: Lisää pinkkejä kissapöksyjä | Ilman sinua olen lyijyäIlman sinua olen lyijyä

Päivän asu osa kaksi / Kuutin kuteet | Ilman sinua olen lyijyäIlman sinua olen lyijyä

Ei tuo ole ristiinpukemista... Se olisi, jos pojalle laittaisi selvästi tytölle tarkoitetun hameen.

Mä pidän itse miesten pitkiä kalssareita, musta on pähee niissä se etuosa missä on se reikä ja tasku. En koe silti olevani mikään transu.

Taitaa nykyään olla muotia olla friikki, mitä friikimpää sirkusmenoo sen hienompaa. Ei olla niinku muut, prrkele. Joku pukee ja meikkaa lapsensa pelleksi kouluun, koska ollaan niin edistyneitä ettei mitään järkee.

No ei noi ny ollu pahoja kuvia. Mun mielestä toi oranssi asu oli iha normi, oon muutoinki mieltäny oranssin jopa enemmän poikien väriks niinku lime vihreen kaverina. Hametta en pukis pojalle mutta jos tykkää hepoista nin hevos paidan saa päälleen laittaa halutessaan. Itse en tarkoituksella rupea mitään unisexiä harrastamaan mutta ei haettaa näin landella jos värit ja vaatteet menee sekasin lapsilla. Oma kotiasukin usein on ukon huppari ja kalsarit ku on mukavan väljiä.. Juhlaan puetaan tytöille mekot ja pojille kauluspaidat.

Yhteistyössä