Miksi jotkut pitää tätä palstaa täysin kamalana paikkana? Ei tämä nyt aivan läpeensä paha paikka ole

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mä olen ainakin tätä kautta tutustunut moneen ihanaan ihmiseen. Joitakin olen jo tavannut ja joidenkin kanssa on tapaamiset suunniteilla. =)

Kolme ihmistä on sellaasta jotka olen tuntenut/tiennyt ennen palstaa ja he ovat ittensä mulle paljastaneet kun ovat tunnistaneet. Yksi näistä ihmisistä on yksi mun parhaimpia kavereita. :heart:

Eli ei tämä paikka nyt aivan läpeensä paha paikka ole vaikka siltä joskus tuntuu. :)

Koskas pidetään pohjanmaan osaston rehvit? :D

En mä tiärä mahtuuko meirän kaikkien suuret egot samahan paikkahan. ;) :D

Mutta siis vakavissaan, niin ei meilläkään mikään älyttömän pitkä välimatka ole. Aamuäree asuu 25km:n päässä ja käyn koulua sillä paikkakunnalla missä hän asuu. Silti ollaan tavattu vain kerran ja vain sattumalta. Aamuäree oli kuitenkin niin ihana ihminen, että toi koululle toimistolle pari muovipussillista vanua. =)

En mä tiärä mahtuuko meirän kaikkien suuret egot samahan paikkahan. ;) :D

Mutta siis vakavissaan, niin ei meilläkään mikään älyttömän pitkä välimatka ole. Aamuäree asuu 25km:n päässä ja käyn koulua sillä paikkakunnalla missä hän asuu. Silti ollaan tavattu vain kerran ja vain sattumalta. Aamuäree oli kuitenkin niin ihana ihminen, että toi koululle toimistolle pari muovipussillista vanua. =)

No eihän siitä Aamuäreeltä ole kuin reilut 30km meille ja mulla on auto alla aina.. :D Eikä se matka sinne teidänkää maisemiin pitkä ole.. :)

Kyllä täällä yleensä viihtyy juttustelemassa fiksujen immeisten kanssa:D
Joskus nyt sattuu sitten olemaan palstalla vähemmän fiksuja tyypejä,joiden on tuotava pahaa oloaan esille,harvemmin onneks näitä sattuu miun kohalle.=)

Aina kun alkaa kurkkia ajatus miehen tai lapsen hankkimisesta, niin tulen tänne lukemaan, ja eipä tee mieli enää kumpaakaan. Pitäkää perhehelvettinne!!! :D

Extreme-elämyksiä täältä haen. XD XD XD

Yhteistyössä