Miksi jotkut vetää kauhiaa stressiä siitä, että kaupat on yhden päivän kiinni?

Alkuperäinen kirjoittaja stressaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja stressaaja :
No meillä perjantai on ollut aina vakio kauppapäivä. Sit nyt sit meni kaikki suunnitelmat uusiksi ja vielä ehkä säistä riippuen tulossa lauantaina vieraita ja sit nekin piti ostaa perjantaina ne tarjottavat ja nyt en sit voinut vielä tänään ostaa eli pakko lähteä lauantaina sit mahdollisesti kauheen kiireen keskellä kauppaan.

Niin ja täältä on matkaa lähimpään kauppaan 25 kilometriä, että ei se oo mikään "tosta vaan" -juttu. Eihän se mikään ongelma oliskaan, jos kauppa ois tossa vieressä.

No voi hyvän tähen! Miksei niitä tarjottavia vois ostaa tänään? Mitä ihmettä olet ostamassa joka ei yhtä päivää säilyisi/jota ei vois pakastaa jos vieraat ei nyt sitten vaikka tulekaan. Koko elämäkö siitä ny menee sekaisin jos ei pääsekään vanhaan totuttuun tapaan perjantaina kauppaan, vaan käy sen tunnin reissun vaikka jo tänään. Kyllä tämä on uusavuttomuutta.

No luitko koko juttua? Ei ole varma vielä tuleeko vieraat ollenkaan. Ei se nyt muuten mikään ongelma ois ollutkaan. Lue jooko mihin vastaat, ennenkuin vastaat, uusavuton...

Mitä niin merkillistä olet tarjoamassa,etteivät säily sunnuntaihin tai maanantaihin jos sattumalta vieraat eivät tule?
Tai ei sitten voi vaikka pakkaseen laittaa.Minkä sitten itse syötte.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Siks kun mä olin ajatellu hakea vasta huomenna lapsen kaverisynttäritarpeet.

No sitten ne pitää hakia tänään. Miksi asiasta pitää tehdä niin vaikia?

Niin, mutta jos tälle päivää olis ollu niin paljon menoa jo valmiiksikin että olis huomenna ollu parempi päivä?

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
No kun ihmiset luulee että ne kuolee nälkään

Ihmiset on tosiaan ihan paniikissa, kun kauppa yhden päivän kiinni. Kuolee ne nälkään! Tänään jotkut hamstraa kaapit täyteen ja samat ihmiset ovat jo lauantaina kaupassa hakemassa lisää ruokaa. Ettei vaan lopu ruoka kesken kotona.

Ainakin täällä missä asumme on kolme neljästä ruokakaupasta auki huomenna.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
No meillä perjantai on ollut aina vakio kauppapäivä. Sit nyt sit meni kaikki suunnitelmat uusiksi ja vielä ehkä säistä riippuen tulossa lauantaina vieraita ja sit nekin piti ostaa perjantaina ne tarjottavat ja nyt en sit voinut vielä tänään ostaa eli pakko lähteä lauantaina sit mahdollisesti kauheen kiireen keskellä kauppaan.

Niin ja täältä on matkaa lähimpään kauppaan 25 kilometriä, että ei se oo mikään "tosta vaan" -juttu. Eihän se mikään ongelma oliskaan, jos kauppa ois tossa vieressä.

25km ei kyllä ole matka eikä mikään,kun autolla kulkee.

No kyllä se tekee tunnin lisää siihen kauppareissuun. Onhan siinä vissi ero siihen, että asuis kaupungissa ja se kauppa ois tossa vieressä.

No moni käy kävellen siellä kaupassa. Jos sulla on auto, niin 25km on pikkujuttu. Käyt tänään, niin että pärjäät maanantaihin. Pakkanen on keksitty. kaikki suunnitelmat menee uusiksi, kun ei pääse perjantaina kauppaan.....

Onko kaupat pe kiinni? Stockalla myyjä väitti että ovat pe auki, ehkä kun siellä on nyt tilapäistyövoimaa niin paljon Hullujen päivien takia.

Hyvä kun kerroitte, käynkin sitten tänään kaupassa enkä vasta huomenna )

Miksi jotkut vetää kauhiaa stressiä siitä, että jotkut vetää kauhiaa stressiä siitä, että kaupat on yhden päivän kiinni?

Ei kai se ole stressin vetämistä jos naureskelee toisten stressaamiselle :D

Mua ei haitaa vaikka kaupat on huomenna kiinni.Mä kävin eilen aamusta ostoksilla jonka yleensä teen perjantaina:) Enkä mitään hamstrannu vaan ostin normaali määrän ruokaa ym. tarpeellista.

Niin, mutta jos tälle päivää olis ollu niin paljon menoa jo valmiiksikin että olis huomenna ollu parempi päivä?

No onhan tämä lakko ollut tiedossa ettei vasta tänään asiasta kerrottu.

Alkuperäinen kirjoittaja voi jee:
Alkuperäinen kirjoittaja kassatäti:
Joo auki on osa kaupoista,mutta ruuhkat on melkoiset...onneksi on huomenna vapaata eikä tarvi mennä töihin.

Nauti "vapaasta"! Liian pientä palkkaa saatte, lakkoilkaa vaan:)

Joo aika naurettavan pieni palkka tosiaan on 10.48e/h ja tuosta nousee enään n. 10.80euroon...sitte olet uras huipulla jeeh!:)

Miksi jotkut vetää kauhiaa stressiä siitä, että jotkut vetää kauhiaa stressiä siitä, että kaupat on yhden päivän kiinni?

Ei kai se ole stressin vetämistä jos naureskelee toisten stressaamiselle :D

En mä naureskele, mutta ihmettelen. Mitään stressiä en kyllä jaksa vetää toisten stressaamisesta.

Ei kaupassa käynti voi viedä niin paljon aikaa että haitaa muuta menoa?Asenne kysymys

Joo auki on osa kaupoista,mutta ruuhkat on melkoiset...onneksi on huomenna vapaata eikä tarvi mennä töihin.

Joo aika naurettavan pieni palkka tosiaan on 10.48e/h ja tuosta nousee enään n. 10.80euroon...sitte olet uras huipulla jeeh!:)

Sehän se kurjin juttu on, kun esim henkilökohtaiset vastuualueet ei taida juuri näkyä palkkauksessa, vaan noissa palkkaluokissa pysytään tiukasti. Monilla muilla aloilla henkilökohtaiset lisät on jo tuttu juttu. Vaatikaa vaan!

Sehän se kurjin juttu on, kun esim henkilökohtaiset vastuualueet ei taida juuri näkyä palkkauksessa, vaan noissa palkkaluokissa pysytään tiukasti. Monilla muilla aloilla henkilökohtaiset lisät on jo tuttu juttu. Vaatikaa vaan!

näinpä! ja työehtosopimusta yritetään huonontaa entisestään!

No voi hyvän tähen! Miksei niitä tarjottavia vois ostaa tänään? Mitä ihmettä olet ostamassa joka ei yhtä päivää säilyisi/jota ei vois pakastaa jos vieraat ei nyt sitten vaikka tulekaan. Koko elämäkö siitä ny menee sekaisin jos ei pääsekään vanhaan totuttuun tapaan perjantaina kauppaan, vaan käy sen tunnin reissun vaikka jo tänään. Kyllä tämä on uusavuttomuutta.

No luitko koko juttua? Ei ole varma vielä tuleeko vieraat ollenkaan. Ei se nyt muuten mikään ongelma ois ollutkaan. Lue jooko mihin vastaat, ennenkuin vastaat, uusavuton...

Mitä niin merkillistä olet tarjoamassa,etteivät säily sunnuntaihin tai maanantaihin jos sattumalta vieraat eivät tule?

Ihan kysymysmerkkinä minä kanssa... Mitä lie on ostamassa sellaista jota ei voi ostaa muulloin kuin just perjantaina tai viime tippaan lauantaina :D. Uusavuttomuutta parhaimmillaan tai sitten heillä ei ole jääkaappia tai pakastinta.

Ihan kysymysmerkkinä minä kanssa... Mitä lie on ostamassa sellaista jota ei voi ostaa muulloin kuin just perjantaina tai viime tippaan lauantaina :D. Uusavuttomuutta parhaimmillaan tai sitten heillä ei ole jääkaappia tai pakastinta.

No kun heillä on aina perjantai se vakio kauppapäivä. :xmas: Onhan se nyt aikamoinen kriisi kuule päällä jos sitä joutuu muuttamaan. :whistle: Onneksi mulla ei ole vakio kaupppäiviä, me käydään silloin kaupassa kun aikatauluun sopii ja kun kaappiin tarvitaan ruokaa. Mun maailma ei kaatuis vaikka ne kaupat aukeis seuraavan kerran maanantaina.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No kun heillä on aina perjantai se vakio kauppapäivä. :xmas: Onhan se nyt aikamoinen kriisi kuule päällä jos sitä joutuu muuttamaan. :whistle: Onneksi mulla ei ole vakio kaupppäiviä, me käydään silloin kaupassa kun aikatauluun sopii ja kun kaappiin tarvitaan ruokaa. Mun maailma ei kaatuis vaikka ne kaupat aukeis seuraavan kerran maanantaina.

Sullakin on varmasti niin kova nälkä, ettet osaa enää kirjoittaakkaan oikein.

Yhteistyössä