Miksi kaikkia hyvä pitää aina odottaa? :-D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Tilasin lahjaksi kellot, kuukauden päästä synttärit, no hupsista heijaa, jonot on 20 vkoa! Samalla tavalla kun haluat ostaa jonkun tietyn laukun, jonot jopa 6 vuotta, siis hurraa. Kävin myös viime viikolla katsomassa auton, kun yhden romun pakko vaihtaa, niin toimitus 6-8kk, siis wtf....ja niin edelleen. Itse nyt odotan muutamia juttuja ja varma pian partaa alkaa kasvaa ennen kun saan jotakin! Ymmärrän jos elämä olisi kestänyt 1000v niin sitten vielä voi odottaa niin kuin esim 6v jonoa, mutta kun siinäkin ajassa mieli voi jo vaihtua miljoona kerta! Hurrr... ei mulla muuta!

Mulla ainakin ehtisi 6 vuoden aikana mieli muuttua jonkun laukun suhteen. Enkä kyllä varmasti jaksaisi puolta vuotta odotella autoa tehtaalta. Hullua! Olenkin kaikkimullehetinyt-tyypin ihminen, ei vaan riitä mielenmaltti moisiin odotuksiin. Turhaudun jo sairaalan päivystysjonossa, sama juttu apteekin vuoronumerojen kanssa. :unsure:

Mulla ainakin ehtisi 6 vuoden aikana mieli muuttua jonkun laukun suhteen. Enkä kyllä varmasti jaksaisi puolta vuotta odotella autoa tehtaalta. Hullua! Olenkin kaikkimullehetinyt-tyypin ihminen, ei vaan riitä mielenmaltti moisiin odotuksiin. Turhaudun jo sairaalan päivystysjonossa, sama juttu apteekin vuoronumerojen kanssa. :unsure:

Mulle riittäisi prisman muovipussi, mutta olenkin mies...

Sama vikaa minussakin :-D. Mä nytkin jonossa yhteen laukkuun 1,5 vuotta jo ja mun tapauksessa 3 vuotta pitäisi odottaa, jotenkin jo sellainen olo ettei ainakaan tätä väriä halua. Sekä jonotan muitakin juttuja, no, ainakin ennen joulua saan jo jonkin verran tai heti joulun jälkeen. Autosta sitten pakko oikein miettiä tai ehkä jopa tuoda jostain kun saa nopeammin ja edullisemmin. Minulla mun auto jatkuvasti riikki vaikka vähän ajettu.

Sama vikaa minussakin :-D. Mä nytkin jonossa yhteen laukkuun 1,5 vuotta jo ja mun tapauksessa 3 vuotta pitäisi odottaa, jotenkin jo sellainen olo ettei ainakaan tätä väriä halua. Sekä jonotan muitakin juttuja, no, ainakin ennen joulua saan jo jonkin verran tai heti joulun jälkeen. Autosta sitten pakko oikein miettiä tai ehkä jopa tuoda jostain kun saa nopeammin ja edullisemmin. Minulla mun auto jatkuvasti riikki vaikka vähän ajettu.

Et varmaan ole muuttamassa laukun sisälle joten et jonota laukkuun vaan laukkua.
Olen nytkin jonottanut yhtä laukkua jo 1,5 vuotta.

Et varmaan ole muuttamassa laukun sisälle joten et jonota laukkuun vaan laukkua.
Olen nytkin jonottanut yhtä laukkua jo 1,5 vuotta.
Niin muutenkin onkin! Kiitos kun korjasit :-)! Pian en enää tiedä millä kielellä oikein puhun täydellisesti. Tuntuu viime 3 vuotta vain englanniksi puhun päivittäin töiden takia ja jopa kun unia näen niin englanniksi sielläkin joskus puhun ja joskus venäjäksi tai suomeksi :LOL:. Venäjän kieli on kans päin jotakin nykyään.

Niin muutenkin onkin! Kiitos kun korjasit :)! Pian en enää tiedä millä kielellä oikein puhun täydellisesti. Tuntuu viime 3 vuotta vain englanniksi puhun päivittäin töiden takia ja jopa kun unia näen niin englanniksi sielläkin joskus puhun ja joskus venäjäksi tai suomeksi :LOL:. Venäjän kieli on kans päin jotakin nykyään.
Ole hyvä. Itse olen iloinen aina kun joku viitsii korjata virheitä joita teen englanniksi.
Mikä on äidinkielesi?