K
karua
Vieras
Ex-aviomies kasvatti kokoparran koska tiesi että en tykkää sellasesta. Minulle perusteli: "ku vanhemmat naiset tykkää parrasta"
Miten sun exäs tähän kaljuus keskusteluun liittyy?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ex-aviomies kasvatti kokoparran koska tiesi että en tykkää sellasesta. Minulle perusteli: "ku vanhemmat naiset tykkää parrasta"
Miten sun exäs tähän kaljuus keskusteluun liittyy?
Alkuperäinen kirjoittaja provolle kyytiä;30104046:Sivuvaikutukset ikäviä. Ei kai sitä mielellään pelkästään turhamaisuuttaan itseään hormoneilla pumppaa?
Mä en ymmärrä miksi kaljuuntumiseen pitäisi hakea apua, sehän on miehellä täysin normaali ilmiö.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30107228:Tiedän yhden miehen, joka on syönyt vuosikausia kyseistä lääkettä ja sai sillä hiustenlähdön pysähtymään (tai ainakin merkittävästi hidastumaan). Ei ole kuulemma tullut mitään sivuvaikutuksia. Kyseinen lääke on sama, mitä käytetään eturauhassyövän hoidossa, ja kuulemma se, että syö tuota lääkettä hiuksiin, estää samalla sen eturauhassyövänkin (vaikka annosmäärä on paljon paljon pienempi). Hänelle hiukset ja ulkonäkö on tärkeä, ja varmaan söisi kyseistä lääkettä, vaikka siitä jotain lieviä sivuvaikutuksia tulisikin, en tiedä.
Mutta jokainen tekee niinkuin haluaa. Kaikkia ei se kalju haittaa niin paljon, ja riippuu tietysti hiustyylistäkin tai minkä ikäisenä alkaa hiusraja juosta karkuun.
Mä en ymmärrä miksi kaljuuntumiseen pitäisi hakea apua, sehän on miehellä täysin normaali ilmiö.
Sekä eturauhassyöpää että kaljuuntumista estetään tiputtamalla lääkkeillä testosteronitasoja. Ei nyt välttämättä ole useimpien miesten ykköstoiveena.
Mutta voihan se olla niin, että rouvasta on mukavampaa kun miehellä on tukkaa mutta ei liikaa seksihaluja, on sitten rouvan makuun sopiva puudeli...
Hiustenlähtöön - kuten muihinkaan geenitason ilmiöihin - ei ole olemassa toimivaa lääkitystä. Ei ole, vaikka mammapalsta näköjään tämänkin tietää koululääketiedettä paremmin.
Kyllä kaljuuntunut päälaki on AINA kammottava. Onneksi naisten on helppo valinta sellainen äijä jolla on edes hiukset päässä!