K
kolmen tytön äiti-79
Vieras
Eräs ystävä lähti mukaan siihen toimintaan ja nyt painostaa mua pitämään kutsut..En vaan millään jaksaisi,eikä kyllä ole juuri ketään kutsuttaviakaan,joiden tietäisin tulevan..Meillä kolme pientä lasta ja miehellä vuorotyö(väsyttävää arkea!) ja kun synttärijuhliakin aina stressaan niin nyt pitäiis kutsutkin järjestää..
Ystävä suuttui,kun sanoin,etten jaksa..Olenko huono ystävä,laisaka vai mikä
Ja ystävällä itsellään ei oel lapsia ja on pois työelämästä..Eli suht rentoa arkea hällä..
Ystävä suuttui,kun sanoin,etten jaksa..Olenko huono ystävä,laisaka vai mikä
Ja ystävällä itsellään ei oel lapsia ja on pois työelämästä..Eli suht rentoa arkea hällä..