Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä oon kyl Tupperikutsut luonani antanut pitää,oli niin kätevä emännänlahja![]()
Mut en tykkää noista Partylite-hommista,joten niitä en luokseni halua..Sääli vaan,että Tupperi-kaverini muutti kauas pois,eikä voi tulla kutsuja pitämään,ois kiva taas järkätä yhet![]()
Mistä päin olet? Jos et toista esittelijää tiedä niin ota yhteyttä vaikka tukkuusi tai käy täyttämässä tw:n sivuilla kaavake jonka perusteella sinuun otetaan yhteyttä
Voit laittaa mulle yvtä jos haluat