Mä tunnen yhden. Siis se on ihan ala-asteajoilta asti ollut sellanen pikkuvanha ja kiinnostunut kaikesta yhteiskunnallisesta ja vaikuttamisesta. Se on pärjännyt seurassa kuin seurassa ja aina yhtä suosittu. On tosi kiva ja huumorintajuinen. Mutta, mua ärsyttää että hyvin hyvin harva tietää millanen tää henkilö on oikeesti. Kiero kuin korkkiruuvi ettei paskakaan osu pönttöön. Pitää siis oscarin arvoista kulissia ympärillä ja piiri pieni pyörii vaikka oikeesti on kaikkea muuta kuin antaa ymmärtää. Lukiossa esim. kirjoitutti ruotsin ja enkun aineet yhdellä hiukan "rassukalla" tytöllä ja osti tälle palkaksi donitsin
Ja tää tyttö autto sitä, aina. Käytti häikäilemättömästi hyväksi aina ja kaikkia ja lähes kaikissa asioissa.
Tää tyyppi on niin kova kieroilija ja manipuloija että tiedän hänen pääsevän pitkälle elämässään. Miksi usein ihmiset, jotka kieroilevat, pärjäävät hyvin ainakin työelämässä? Ja mä ihmettelen sitä, että miten ne uskaltavat pärjätä, eikö ne pelkää sitä että kun on päässyt tarpeeksi korkeeseen virkaan, joku tulee ja paljastaa sun elämästäs kaiken, kaikki vilunkipelit ym. Tai kai ne on niin itsevarmoja että kukaan ei niitä uskalla hetkauttaa..
Tää tyyppi on niin kova kieroilija ja manipuloija että tiedän hänen pääsevän pitkälle elämässään. Miksi usein ihmiset, jotka kieroilevat, pärjäävät hyvin ainakin työelämässä? Ja mä ihmettelen sitä, että miten ne uskaltavat pärjätä, eikö ne pelkää sitä että kun on päässyt tarpeeksi korkeeseen virkaan, joku tulee ja paljastaa sun elämästäs kaiken, kaikki vilunkipelit ym. Tai kai ne on niin itsevarmoja että kukaan ei niitä uskalla hetkauttaa..