Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Sitä saa mitä tilaa. Jos kohtelee lapsiaan kuin vierasta sikaa ja vielä tulee sen tänne kertomaan, niin sitten pitää ottaa vastaan ne kommentitkin (mietin edellistä itse lukemaani ketjua, missä mietti kuinka läski lapsi saadaan laihtumaan kun se ei itse tajuu). Kuka tahansa, joka kysyy jotain näin yleiseltä palstalta, ottaa riskin, ettei kaikki tykkää.
![]()
kuin sika
![]()
![]()
sorry mut mä en halua että mun lapsi olisi ylipainoinen, enkä enää ihmettelee miks suomessa ylipaino on ongelma, ehkä kun ei se kuulema ole tärkeä, eikä täällä saa ajattella kauneutta se on jotenkin liikaista asia, ei myöskään terveyttää
No oon mäki esikoiselta kieltänyt herkuttelut kotona koska hän saa iskällään ihan liikaa kaikkea herkkua... Sitten kun hän kysyy et miksi on näin niin oon selittänyt että muuten menee hampaat ja terveys, no sitten hän kysyy et miten menee terveys ja oon todennut että hänestä tulee yhtä lihava kuin mummusta ja mammasta... :ashamed:
oikein =)
mut hei, sä oot laihaa kuin tikku itse =)
Muahhaahah, muru... Mä oon lihonnut 7 kiloa siitä kun ollaan viimeks nähty enkä mä silloinkaan mikään laiha ollut :snotty: