Ä
Ä.I.T.I
Vieras
Eli miksi jotkut lapset kutsuvat vanhempiaan nimellä? Miksi heille opetetaan näin? En tyrmää täysin, mut must ois kamalaa, jos lapset kutsuis mua nimellä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Kai se on lapsen ihan oma valinta. Työkaverilla kaksi jo täysi-ikäistä lasta, joista tytär kutsunut aina häntä äidiksi ja poika etunimellä.
Itsekään en varmaan ole ihan "normaali", kun kutsun miestäni välillä nimellä isi, vaikkei se mun isä olekaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Kumpikohan on surullisempaa, se, ettei sano äitiään äidiksi, vai se, että luulee, että äidin nimi on äiti?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Kai se on lapsen ihan oma valinta. Työkaverilla kaksi jo täysi-ikäistä lasta, joista tytär kutsunut aina häntä äidiksi ja poika etunimellä.
Itsekään en varmaan ole ihan "normaali", kun kutsun miestäni välillä nimellä isi, vaikkei se mun isä olekaan?![]()
Perverssiä!!! Seksiä isin kanssa!! :saint:
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Kai se on lapsen ihan oma valinta. Työkaverilla kaksi jo täysi-ikäistä lasta, joista tytär kutsunut aina häntä äidiksi ja poika etunimellä.
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Kumpikohan on surullisempaa, se, ettei sano äitiään äidiksi, vai se, että luulee, että äidin nimi on äiti?
Kyllä surullisinta on se, jos aviopari kutsuu toisiaan isäksi ja äidiksi silloinkin, kun lapset eivät ole paikalla. Se vasta kauheaa on.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja palma:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Kumpikohan on surullisempaa, se, ettei sano äitiään äidiksi, vai se, että luulee, että äidin nimi on äiti?
Kyllä surullisinta on se, jos aviopari kutsuu toisiaan isäksi ja äidiksi silloinkin, kun lapset eivät ole paikalla. Se vasta kauheaa on.
Äijän isän vaimo tekee sitä... Pappasti on yli 80-vuotias ja vaimo huutelee "isiä"![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja palma:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Kumpikohan on surullisempaa, se, ettei sano äitiään äidiksi, vai se, että luulee, että äidin nimi on äiti?
Äijän isän vaimo tekee sitä... Pappasti on yli 80-vuotias ja vaimo huutelee "isiä"![]()
![]()
Kaveri oli hehkeä parikymppinen, lapset mummolassa. Miehensä pyysi silti "Laitatko äiti kahvia tulemaan?" Hir-vee-tä!
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:Romanit kutsuu ainakin vanhempiaan nimillä, kulttuuri-juttu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vg:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:Romanit kutsuu ainakin vanhempiaan nimillä, kulttuuri-juttu.![]()
Tosin kotona sanotaan meillä vielä äiti ja iskä, lapset ala- asteikäisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja vg:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:Romanit kutsuu ainakin vanhempiaan nimillä, kulttuuri-juttu.![]()
Tosin kotona sanotaan meillä vielä äiti ja iskä, lapset ala- asteikäisiä.
Aijaa, minulla tosi paljon romani-kavereita, jotka ovat aina kutsuneet vanhempiaan etunimellä.Eivät kuulemma osaisi edes sanoa "äiti" tai "isä", kun aina on näin ollut.