J
Jinka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Mä en halunnut sanoa äitiäni äidiksi.
Äitisi tuskin halusi sua tunnustaa lapsekseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Mä en halunnut sanoa äitiäni äidiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Kumpikohan on surullisempaa, se, ettei sano äitiään äidiksi, vai se, että luulee, että äidin nimi on äiti?
Kyllä surullisinta on se, jos aviopari kutsuu toisiaan isäksi ja äidiksi silloinkin, kun lapset eivät ole paikalla. Se vasta kauheaa on.
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Itsekään en varmaan ole ihan "normaali", kun kutsun miestäni välillä nimellä isi, vaikkei se mun isä olekaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jinka:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Mä en halunnut sanoa äitiäni äidiksi.
Äitisi tuskin halusi sua tunnustaa lapsekseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mut siis miks opettaa nimellä sanomaan? Miks ei haluu sanoo äidiksi?
Alkuperäinen kirjoittaja meah:En mä myöskään ala korjaamaan tai torumaan asiasta. En koe tarvitsevani minkäänlaista titteliä kertomaan, mikä mun asema on noihin pieniin ihmisiin nähden. Kyllä meille on kaikille ihan selvää muutenkin, että mä olen niiden äiti.