...Pieni velkavipu on vain järkevää![]()
totta turiset, joissain oloissa jopa suuri
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
...Pieni velkavipu on vain järkevää![]()
mä en osakesijoittamisesta hyvin paljoa ymmärrä mutta sen tiedän että ns. kansanosakkeet on laitaa lukien pettymyksiä
sonera, rautaruukki, talvivaara jne jne
Tuskin sitä lainapääomaa on "helvetisti" jos kuitenkin normaalisti lyhentänyt asuntolainaa. Ja kyllähän niillä sijoituksilla voi sitten lyhentää sitä lainaa reilummin vaikka heti kun korot nousee, korothan maksetaan kuukausittain (eli heti kun teet ylimääräisen lyhennyksen lasketaan seuraavan kuukauden korko pienemmästä lainapääomasta)
Mutta todennäköisesti sijoittamalla saa parempaa tuottoa. Kuten sanoin on omien sijoitusteni vuosituotto ollut keskimäärin 8 % luokkaa. En usko että korot vähään aikaan sinne asti nousee, jos koskaan. Eli en aio tehdä mitään ylimääräisiä lyhennyksiä näillä näkymin. Mulla ei ole mikään kiire velattomaksi enkä ymmärrä sitä logiikkaa että lainasta pitäisi päästä mahdollisimman nopeasti eroon. Pieni velkavipu on vain järkevää![]()
Vain tyhmät ottavat pankin omia rahastoja. Ottamalla selvää asioista itse voi yllättyä![]()
miten olis indeksiosuusrahasto, niissä on aika pienet kulut