A
ap
Vieras
Neuvolasta yösyöttöjen lopettamisesta aletaan puhua jo 6 kk tarkastuksessa, ja sen jälkeen joka kerta tyyliin "kyllä ne yösyötöt pitäisi nyt jo lopettaa". Mutta miksi? Jos haluan antaa lapseni syödä yöllä niin kauan kuin hän tuntee siihen tarvetta, ( johtukoon sitten nälästä tai tottumuksesta ) niin mitä pahaa siinä on? Jokainen lapsi on yksilö, ja jokainen vanhempi voi toimia mielestäni oman lapsensa yösyönnin suhteen niin kuin parhaaksi näkee.
Minulla on monta tuttavaa joiden lapset ovat lopettaneet itse yösyönnit alle 2-vuotiaana, kukaan ei ole sen vanhemmaksi öisin syönyt. En minäkään tuota nyt 1 v. 2 kk ikäistäni meinaa alkaa huudattaa asian takia, vaan syötän yhden kerran yössä edelleen, ja meinaan jatkaa niin kauan kun lapsi haluaa, uskon että lopettaa juurikin viimeistääm tuossa kahden vuoden korvilla, koska syöntikerrat ovat nytkin jo vähentyneet tuohon yhteen kertaan yössä.
Ugh, olen puhunut.
Minulla on monta tuttavaa joiden lapset ovat lopettaneet itse yösyönnit alle 2-vuotiaana, kukaan ei ole sen vanhemmaksi öisin syönyt. En minäkään tuota nyt 1 v. 2 kk ikäistäni meinaa alkaa huudattaa asian takia, vaan syötän yhden kerran yössä edelleen, ja meinaan jatkaa niin kauan kun lapsi haluaa, uskon että lopettaa juurikin viimeistääm tuossa kahden vuoden korvilla, koska syöntikerrat ovat nytkin jo vähentyneet tuohon yhteen kertaan yössä.
Ugh, olen puhunut.