Miksi lapsesi saa nyt jo paukutella raketteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kakaroilta raketit pois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kakaroilta raketit pois

Vieras
Lain mukaan ilotulitteita saa käyttää vain uutenavuotena klo 18 alkaen. Siitä huolimatta joka vuosi kakarat paukuttaa niitä siitä päivästä alkaen kun ne myyntiin tulee. Niitä ei alaikäisille myydä, joten aikuiset vanhemmat niitä ostaa ja antaa etukäteen. Ärsyttää se meteli ja haju ja roskan määrä. Lapset ja koirat pelkää ja ulkoilu on ikävää sen takia. Eikö millään säännöillä ja muiden ihmisten huomioon ottamisella ole mitään väliä nykyään vai ettekö saa niitä kultamuruja kuriin tän asian suhteen?

poika on 16v ja en anna paukutellla. Eilen kun käytiin ostamassa raketteja sitä vannotin siitä. Mut olipa vaan hävinny sit muutama joku noidanpilli mikälie. Niin lähtivät raketit parempaan talteen ootteleen maanantaita kello 18:sta!

Mun mielestä niitä vois myydä vasta sitten aattona, niin ei olis tätä jokavuotista riesaa. Ärsyttää semmoset kakarat, joilla ei ole mitään tapoja tai kuria.

Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
poika on 16v ja en anna paukutellla. Eilen kun käytiin ostamassa raketteja sitä vannotin siitä. Mut olipa vaan hävinny sit muutama joku noidanpilli mikälie. Niin lähtivät raketit parempaan talteen ootteleen maanantaita kello 18:sta!

Voi kun kaikki vanhemmat toimis yhtä fiksusti.

Minä, naapuruston kamalin akka, kävin jo reilu kuukaus sitte noita kolleja ojentamassa tossa viereisessä leikkipuistossa, kun isojakinujaan paukuttelivat hiekkalaatikolla.
Ihan nätisti kysyn pojilta että tietääkös sällit mihin aikaan vuodesta noita saapi paukutella??Käskin meneen siihen omalle kotipihallensa niitä paukuttaan, mikäli vanhemmat sallivat, ja siivoomaan roskat siitä hiekkiksestä poies.
Mua siis kanssa ärsyttää yli kaiken kun jotkut antaa kakaroilleen noita pommeja ennen sitä varsinaista uudenvuoden aattoa.

Yhteistyössä