I
Ihmettelen
Vieras
Esim. Eilenkin meillä kävi yksi pojan eskarikaveri, jolla oli uusi jo valmiiksi pieni 116cm ulkoilupuku. Poika on aika pitkä ja tukevahko. Minkä kokoisia vaatteita teillä eskarilaiset käyttää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:Esim. Eilenkin meillä kävi yksi pojan eskarikaveri, jolla oli uusi jo valmiiksi pieni 116cm ulkoilupuku. Poika on aika pitkä ja tukevahko. Minkä kokoisia vaatteita teillä eskarilaiset käyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Samaa olen miettinyt. Tai miksi niitä viime vuonna pieneksi jääneitä haalareita ei myydä tai muuten hävitetä, vaan puetaan taas lapselle päälle. Paljaaksi jäävät nilkat peitetaan toisella parilla sukkia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras-pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Samaa olen miettinyt. Tai miksi niitä viime vuonna pieneksi jääneitä haalareita ei myydä tai muuten hävitetä, vaan puetaan taas lapselle päälle. Paljaaksi jäävät nilkat peitetaan toisella parilla sukkia.
Ikävä kyllä sitä, että selkä on niin lyhyt ettei lapsi pääse kunnolla mönkimään, ei voi korjailla.
Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:mä en todellakaan jaksas ihmetellä toisten muksujen vaatekokoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meiän keskikokoinen poika käyttää 128-146cm vaatteita. Vaatteet on reiluja, muttei yhtään isoja.