Miksi lasten harrastuksista peritään lukukausimaksu etukäteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
6-vuotiaalla lapsellani on kahtena iltana viikossa harrastuksia. Hän on ennenkin harrastanut niitä, ja itse pyysi saada jatkaa niitä. Nyt kun oli ensimmäinen kerta, minun piti kuitenkin viedä hänet sinne melkein väkisin, koska oli kaverin kanssa leikit kesken. Tykkäsi kyllä kun hänet sinne vein, mutta olen ihan varma, että tästä lähtien joudumme tappelemaan samasta asiasta melkein joka viikko. Joo, tiedän kyllä, että alle kouluikäiset ei tarvi välttämättä harrastuksia, mutta harmittaa nyt, kun lukukausimaksut on jo maksettu, eikä niitä saa takaisin. Lapsi kuitenkin tykkää harrastuksistaan, mutta parhaan kaverin kanssa leikkiminen on nyt niin tärkeää, että ei sitä kahta iltaa viikossa halua olla erossa. Muuten leikkivätkin joka päivä yhdessä.

[QUOTE="vieras";28938470]Siksi, että harrastukset järjestetään tulipa lapsesi paikalle tai ei.[/QUOTE]

siksi, että joku niitä sitoutuu koko lukukaudeksi pitämään, eikä hän voi sitten päättääkin jäädä kotio leikkimään. ja ansaitsee työstään korvauksen. saati tilanvuokraaja vuokrarahansa ihan sinun lapsen sen hetkisten leikkien kivuudesta riippumatta.