miksi lindexissä pitää sovitetut vaatteet palauttaa erilliseen rekkiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
miksei niitä vaatteita voi vaan viedä takaisin hyllyyn, niinkuin muissakin kaupoissa?

tulee tosi kiusaantunut olo, jos sovittaa vaikka 10 paitaa, niin kohta se rekki on täynnä vain minun sovittamia vaatteita ja myyjä tuijottaa kuin nautaa, kun hänelle tulee extra-hommia viedessään ne vaatteet paikoilleen...

No kysy saatko viedä itse! Se on siksi, ettei ihmiset palauttais niitä vaatteita ihan mihin sattuu. Mutta jos sanot että muistat paikat ja osaat laittaa ne siististi niin varmaan saat luvan :)

Koska suurin osa asiakkaista ei jaksa etsiä vaaatteen oikeaa hyllypaikkaa, vaan jättää sen mihin sattuu. Sitten myyjät joutuu etsimään niitä vaatteita pitkin myymälää.

Hempompaa on, että työntekijä hyllyttää sovitetut vaatteet. Varmasti kyllä saat ne itsekin hyllyttää, jos luvan kysyt.

Eikä tuollaisesta kannata vaivaantua. Myyjät ovat siellä töissä, heille maksetaan siitä. Olen itse myymälässä töissä, enkä kyllä mitenkään voisi kuvitella, öh, loukkaantuvani (?) jos asiakas jättää minulle tuotteita mitä ei halua.

En oo vähään aikaan kyllä Lindexillä käyny, mutta aina oon sovittamani vaatteet palauttanu paikoilleen. Oon aatellu, että se rekki on niitä varten jotka ei jaksa vaatteita palauttaa, niin mieluummin jättävät siihen rekkiin kuin sovituskoppiin.

Minusta se jos jokin on hyvää palvelua, että myyjä hyllyttää sovitetut tuotteet takaisin omille paikoilleen. Vituttaa, että maksava asiakas joutuu kiikuttamaan tuotteita pitkin kaupaa, ihan siinä missä b-luokan kahviloissakin asiaks joutuu viemään käyttämänsä astiat omille paikoilleen.

Ainakin H&M:n joissain myymälöissä on joskus ennen suuria nakkisotia ollut tuollainen käytäntö, en tiedä onko enää.

Jos on kovin paljon jonoa sovituskoppiin, niin sitähän haluaa sitten haalata sinne mukaan niitä vaatteita enemmänkin minimoidakseen jonotusajan, joten voi olla hankala muistaa mistä mikäkin vaate tuli otettua. Sehän on hyvä vain, jos yhden myyjän toimenkuvaan kuuluu niiden sovitettujen vaatteiden vieminen takaisin paikoilleen. Parempi se niin on, kuin se, että ne vaatteet jätetään sinne sovituskoppeihin - sitäkin moni tekee, ja sitten ne vaatteet roikkuvat siellä kopin seinillä tilaa viemässä ja venyvät siellä kopin lattialla toisten asiakkaitten jaloissa. :mad:

Yhteistyössä