P
"puf"
Vieras
Olen huomannut omituisen kaavan. Jos mä alan olla piipussa ja ärtynyt, mies alkaa tiuskia ja kiukutella. Ymmärrän kyllä, ettei ole kiva näyttää mulle nättiä naamaa, jos itse olen kuin sitruunan syönyt ja äkäinen kuin perseeseen ammuttu karhu. Mutta JOKA kerran homma menee siihen, että mies "loukkaantuu" mun väsymyksestäni, alkaa ärhennellä ja vierittää syyn mun niskoilleni, eli mä joudun sitten lepyttelemään ja hyvimään miestä. Sitten mies "hyvää hyvyyttään antaa mulle anteeksi" (?!?) ja tilanne laukeaa. Joka *****kerta sivuutetaan se, että mullakin on paska fiilis ja olen ihan uuvuksissa. Saan hyysätä tuota pirun marttyyria vielä muiden lisäksi.
Jos miehellä on paha olla ja jaksaminen on lopussa, yritän itse olla mahdollisimman neutraali, etten hankaloittaisi tilannetta. Miksi kuitenkin mun niskaan pitää kaataa saavi paskaa, jos olen heikoilla muutenkin?
Jos miehellä on paha olla ja jaksaminen on lopussa, yritän itse olla mahdollisimman neutraali, etten hankaloittaisi tilannetta. Miksi kuitenkin mun niskaan pitää kaataa saavi paskaa, jos olen heikoilla muutenkin?