E
että se siitäkö...
Vieras
Jos nyt joku muistaa kun kirjottelin siitä ihastuksesta jonka kans kuukausitolkulla katseltiin ja sit päästiin juttusille ja silleen ja sit se soitteli ja tekstaili kunnes sit koko homma tyssäs.Ja te työnsitte mut takaisin maanrakoon.No,kuitenkin tänään sit näin sen ajo ohi,katso mua ja mä sitä.No kai ihmiset nyt katselee mutta siis mun tuli niin sellanen olo et eikä,mä oikeesti haluisin tavata sen .Kaverikin sano et parempi kun nyt unohdat sen ettet ihastu enempää ja sit pety ja särje sydäntäs jos homma ei toimi.Olisin vaan niin halunnu juosta auton perään ja sanoo sille jotain.
Ihan per*eestä tällänen!
Ihan per*eestä tällänen!