Miksi mä en uskalla iskeä miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masentaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Masentaa

Vieras
Olen ollut kauan ihastunut erääseen mieheen, mutta en uskalla tehdä aloitetta. Pelkään että miestä ei kiinnosta ja mä vain mokaan itseni tekemällä aloitteen. Miksi mua nuorempi mies haluaisi itselleen pullukan ruman yh:n. :( Tuskin hän haluaa mun lapsia riesakseen vaan hän haluaa naisen joka on vapaa aina.

Musta sä tavallaan itse kerroit sen miksi et uskalla. Et arvosta itseäsi tarpeeksi, jos pidät itseäsi rumana. Ei toista saa kiinnostumaan, jos ei arvosta itseään. Muista: OLET KAUNIS!

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Korjaa ainaki toi asentees hyvä nainen!

Mä tiedän, että mun asenteessa on vikaa mutta en mä osaa sitä muuttaakaan. :ashamed: Vaikka pitäisi itseäni kauniina niin en mä silti uskaltaisi ketään iskeä. En ole ikinä uskaltanut vaan mä olen se joka on isketty. Mä vain sitten kärvistelen tunteitteni kanssa kun en saa suutani auki.

Kannattaa koittaa parantaa itsetuntoa hankkimalla vaikka joku uusi harrastus, ja pikkuisen panostaa ulkonäköönkin. Alat vaikka käymään kävelylenkeillä, niin äkkiä kroppa kiinteytyy ja itsetunto nousee. Käyt kampaajalla ym. Ja otat positiivisen asenteen elämään ja itseesi. :) Siitä se lähtee, ja katsot mitä elämä tuo eteensä. Voi olla että tämä ihastus ei ole se oikea sulle, mutta ennen kuin huomaatkaan, joku uusi ihastus voi astua kehiin. ;) Ja jospa tälläkin kertaa aloite tulee sieltä miehen puolelta sitten kun se oikea tulee eteen!

Eihän sun heti kosia tarvitse. Tee muuten vain lähempää tuttavuutta, ilman että mies tajuaa sinun olevan kiinnostunut romanttisessa mielessä. Huomaat kyllä pian, jos mies kiinnostuu sinusta. Näin et voi menettää kasvojasi.

Totta kyllä on, että noin heikolla itsetunnolla varustetut naiset eivät välttämättä ole kovin hohdokkaita saaliita.

Yhteistyössä