Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Entäs sitten lesbot? He voivat olla parisuhteessa naisen kanssa, heillä voi olla lapsia ja voivat olla todella onnellisia. Eivätkö he vain tajua, että heiltä puuttuu jotakin oleellista eli mies? :xmas: Puuttuu se lihakimpale?![]()
![]()
Sä olet varmaan ymmärtänyt vähän väärin koko asian. Kysehän on siitä onko joku katkera eläessään ilman ihmissuhdetta. Sillä ei ole väliä onko se "lihakimpale" kumpaa sukupuolta. Kun usein ne yksin elävät saattavat katkeroitua siksi että heillä ei ole ketään aikuista jonka kanssa jakaa arkensa ja sänkynsä.
Mitä mä olen ymmärtänyt väärin jos mulle suoraan täällä kirjoitetaan, että mä olen katkera kun ei ole miestä?:xmas: Kun aivan väkisin kaikilla pitäisi olla joku. Miksi?
No sen olet ymmärtänyt väärin että yksinäiselle lesbolle varmaankin sanotaan että hän on katkera kun ei ole löytänyt naista.
Mä tosin luulin että avauksessasi pohdit yleisesti pidetäänkö vapaita naisia katkerina. Mutta kyse olikin sitten pidetäänkö sua katkerana.
Toisaalta sulla on takana vasta muutama kuukausi sitten päättynyt parisuhde, joten en ymmärrä miksi sulle koitetaan heti perään uutta etsiä. Sitä sun kannattaa niiltä kavereiltasi tiedustella.
No yleisesti yleisesti, mutta kai mä nyt saan omistakin kokemuksita kertoa?Tuo lesbo-juttu oli lähinnä vitsi niille "mies on onnentakuu"-palstalaisille.
:xmas:
Mulle ei ole yksikään kaveri tyrkyttänyt miestä, missä mä olen sellaista edes väittänyt?![]()
Miksi olet noin hyökkäävä?