Miksi mä olen niin SAIRAAN kade odottaville äideille?? Ärsyttää oikein itseäkin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Onko muita samassa mielentilassa olevia?

Mä yritän vähän jeesata:

Raskaana.
Ensin oksettaa, kusettaa, nipistelee ja kipristelee. Sitten alkaa näyttää ryhävalaalta. Se tuo mukanaan närästyksen. Jatkuva kusihätä senkun pahenee.
Nesteturvotus nostaa päätään, ja siirrät sormukset kaulaketjuun. Tissit on kipeät. Öisin et nuku, koska vetää suonta. Jos ei vedä, niin on taas juostava vessaan. Kun saat uudestaan unen päästä kiinni, heräät levottomiin jalkoihin ja tassaat ympäri makuuhuonetta kuopuksen heräämiseen asti.

Lopulta vauva potkiikin jo niin, että pelkäät kylkiluidesi puolesta.
Turvotuksen takia siirrät sen kaulaketjun ranteeseen.
Et ylety sitomaan kengän nauhoja.
(Unohdinko vielä jotain?)

Synnytys on yhtä helvettiä ja saat syliisi yötä päivää huutavan punaisen nyytin. Huutoa tai kitinää muodossa tai toisessa jatkuu noin 20v. ja sitten se muuttaa pois kotoa.

Auttoiko?

(Kun puolen vuoden päästä tulen itse tänne vinkumaan vauvakuumetta, kaivakaa joku tää teksti mulle, jooko?
Meillä edes mies ei älyä kieltäytyä kun ehdotan, että tehtäis yksi vauva lisää. Kolmatta nyt odotellaan, mutta tiedän jo valmiiksi unohtavani puolessa vuodessa, etten halua olla raskaana :kieh: :laugh: )

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Onko muita samassa mielentilassa olevia?

Mä yritän vähän jeesata:

Raskaana.
Ensin oksettaa, kusettaa, nipistelee ja kipristelee. Sitten alkaa näyttää ryhävalaalta. Se tuo mukanaan närästyksen. Jatkuva kusihätä senkun pahenee.
Nesteturvotus nostaa päätään, ja siirrät sormukset kaulaketjuun. Tissit on kipeät. Öisin et nuku, koska vetää suonta. Jos ei vedä, niin on taas juostava vessaan. Kun saat uudestaan unen päästä kiinni, heräät levottomiin jalkoihin ja tassaat ympäri makuuhuonetta kuopuksen heräämiseen asti.

Lopulta vauva potkiikin jo niin, että pelkäät kylkiluidesi puolesta.
Turvotuksen takia siirrät sen kaulaketjun ranteeseen.
Et ylety sitomaan kengän nauhoja.
(Unohdinko vielä jotain?)

Synnytys on yhtä helvettiä ja saat syliisi yötä päivää huutavan punaisen nyytin. Huutoa tai kitinää muodossa tai toisessa jatkuu noin 20v. ja sitten se muuttaa pois kotoa.

Auttoiko?

(Kun puolen vuoden päästä tulen itse tänne vinkumaan vauvakuumetta, kaivakaa joku tää teksti mulle, jooko?
Meillä edes mies ei älyä kieltäytyä kun ehdotan, että tehtäis yksi vauva lisää. Kolmatta nyt odotellaan, mutta tiedän jo valmiiksi unohtavani puolessa vuodessa, etten halua olla raskaana :kieh: :laugh: )

tää oli niin osuva että ;)

:laugh:
ja täällä sama juttu. en nyt ole ihan sairaan kade, mutta aina kun näen raskaana olevan naisen tai pienen vauvan niin joku tuolla sisällä sykähtää.. :ashamed:

ikuinen vauvakuume siis, vaikka raskausajat olivat kamalia ja pikkuvauva-aikakin oli yhtä koliikkia ja kitinää..

paitsi meillä se ero, ettei lapsiluku ole vielä täynnä.. =) onneksi! mutta jotenkin pitäisi jaksaa odottaa että valmistun ammattiin..ja vielä pitäisi jatkaa korkeakouluunkin...

Mieki oon ollu joskus kade, mutta nykyään tulee vain mieleen, että "onneksi e ole raskaana". Tulee mieleen alituinen pissahätä, närästys, pahoinvointi sun muut...

Yhteistyössä