Miksi me naiset olemme niin tyhmiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyynel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyynel

Vieras
En yleistä, että kaikki olisivat, mutta valitettavan moni nainen on samanlainen.

Miksi monet antavat miesten kohdella itseään miten sattuu? Miksi me siedämme välinpitämättömyyttä, valehtelua, pettämistä, alkoholismia, henkistä ja jopa fyysistä väkivaltaa? Me odotamme, rakastamme, hoidamme vaikka itse saisimme pelkkää p*skaa vastineeksi.

Miksi näin?

Kyllä se varmaan oli joskus luolamiesaikaan jälkeläisten selviämisen kannalta ihan elintärkeää, että äiti piti asioista huolta huolimatta siitä mitä ympärillä tapahtui. Ehkä me ollaan niitä luolanaisia vieläkin. Miehet ainakin ovat luolamiehiä jotka kulkevat ympäriinsä "saalistamassa"...

Sanoppa kuule se, itsekin ollut parissa paskassa suhteessa. Toisessa henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja silti vaan roikuin suhteessa aivan liian pitkään. Nykyisessä on/off-suhteessa mies dokaa helvetisti ja siltikin mietin, että josko minä saisin sen lopetettua ja josko tämä vielä joskus toimisi... :( Päätänihän minä vaan seinään lyön, ei toista ihmistä muuttaa voi...

En tiedä, en ole tuollaisiin suhteisiin koskaan joutunut, olen valinnut kumppanini tarkkaan. Johtuu ehkä siitä että minulla oli hyvä isä, osaan vaatia hyvää kohtelua enkä suostu kynnysmatoksi =)

Yhteistyössä