Miksi me reilusti ylipainoiset saamme yleensä hoikan miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kaisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sen sijaan että ap on ylpeä läskeistään joista huolimatta on saanut hoikan miehen, kannattaisi keskittyä siihen laihduttamiseen, koska lihavuudessa ei oo mitään ihailtavaa tai kadehdittavaa. Tuntuu että taitaa kuitenkin vähän siepata se oma massa kun pitää tällaisilla aloituksilla koittaa pönkittää itseään.

Kysymys on niin stereotypinen kuin olla voi. Miksi sinisilmäisillä on yleensä ruskeasilmäisiä kumppaneita? Miksi lyhyillä on usein pidempi kumppani? Kysymyksesi pitää sisällään arvolatauksen, että lihavampi ihminen ei ansaitse hoikempaa puolisoa.

Eiköhän rakkaus ole klassisesti sokea, eikä se välttämättä katso pituutta, painoa, poliittista suuntausta tai yhteiskuntaluokkaa.

Heh heh, kylläpäs täällä nyt muutamalla rumalla kukkakepillä otti luonnolle hävitä kisa lihavammalleen. :)
No harmittaahan se jäädä ikisinkuksi, vaikka on hoikka ja tarjolla.

Voi jeesus taas mitä kysymyksiä.

Onhan sellaisiakin pareja, joissa toinen on ruma, toinen kaunis. Kaikenlaisia ulkoisesti "epäsopusuhtaisia", tuolloin on varmaan jokin muu kuin ulkonäkö vaikuttanut suhteen muodostumiseen, oliko yllätys?

Ja omituisesti täällä heti hoikat miehet on luuviuluja, tossun alla tönöttäviä saamattomia ressukoita :D Ehkä se monien lihava+laiha -tapauksien suhteessa on sellainen, mutta hoikka voi olla myös lihaksikas, hyväkroppainen jne. yleensäkin "hyväkroppaiset" ovat hoikkia.

Mutta enpä ole koskaan nähnyt todella lihava nainen + HYVÄNNÄKÖINEN, hoikka mies -yhdistelmää.
Että kaikesta huolimatta se rumuus on yhteistä :D
Eli mikä oli siis koko ketjun pointti, en ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jörgen;29273718:
Kysymys on niin stereotypinen kuin olla voi. Miksi sinisilmäisillä on yleensä ruskeasilmäisiä kumppaneita? Miksi lyhyillä on usein pidempi kumppani? Kysymyksesi pitää sisällään arvolatauksen, että lihavampi ihminen ei ansaitse hoikempaa puolisoa.

Eiköhän rakkaus ole klassisesti sokea, eikä se välttämättä katso pituutta, painoa, poliittista suuntausta tai yhteiskuntaluokkaa.

Ja jotkut eivät taida koskaan ymmärtää tätä. Eipä ole multa pois.

En tiedä makunsa kullakin. Mun työkaveri sano et hänen miehensä tykkää muodokkaista lue painoa 120 kiloa naisista eikä tuommosista tikuista niinkuin minä :D ja mä en ole mikään tikku vaan normaalipainoinen ihminen n. 60 kiloinen.

Mun mies on hoikka ja ihan hyvännäköinen. Minä taas lihava ja en kaunis, tavallinen läskinaaama. Miehelläni on ollut hoikkakin nainen, mutta hän on sellainen, että ulkonäkö ei ratkaise.

Taidatte olla just niitä säälittäviä seinäruusuja muodokkaiden naisten rinnalla, että ette saa kuin paisuneita ukkoja. Hoikat ja atleettiset miehet jää hyvännäköisiä muotoemännille.

[QUOTE="vierasvieras";29275697]Itse olen hoikka mutta minua iljettää hoikat miehet joten pidä tunkkis..[/QUOTE]

Saatte?

Jaa, enpä tiedä. Usein olen kuullut, että naiset lihovat synnytysten jälkeen kun taas miehet pysyvät hoikkina (tiettävästi johtuen siitä, etteivät miehet siis täten ja näinollen synnytä...tai jotain)...liekö sitten urbaani legenda, sekin.:rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
lähtisi yleistämään. Kyllä tuolla ruokakaupoissa pistää silmään pariskuntia jotka isojen mahojen kanssa pyörii ostoskärryn ympärillä. Toistensa pötseihin törmäten. Eteova näky. Ja ostos kärry kukkuroillaan shaissea.
En minäkään. Joillain on nyt vaan sellainen fetissi. Kuten eräällä hyvin hoikalle nuorella miehellä jonka tunnen. Toinen tyttöystävä menossa ja on aivan yhtä järkyttävän lihava kuin ensimmäinenkin

Ensimmäinen on fb-kuvien perusteella laihtunut hurjasti ja voi että kuinka hän on kaunistunut kasvoiltaan. Niin tekisi myös tämä toinenkin jos vain laihduttaisi.

Jotenkin tuntuu että yleisempää on nykyisin että simpsakoilla ja sporttisilla rouvilla laahustaa perässä kaljamahaiset ukot, ehkä paenneet kaljaa kittaavia miehiään salille ja lenkkipolulle?

Yhteistyössä