Miksi meil aina vaikeimman kautta taudit...AINAAAAAAAAAAA..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villiviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

villiviina

Aktiivinen jäsen
27.04.2005
3 685
0
36
Nyt tuolla 1.5v poitsulla enterorokko. Ja eipä tietenkään meillä selvitä siitä muutamalla näpyllä ja päivän kuumeella niinkuin tässä lähipiirissä muilla..

Isoja rakkula-alueita tulehtunut, kuumetta ollu su saakka, sormet ei liiku kunnolla kun on niin näpyillä/rakkuloilla, oksettaa, mitään ei saata syödä eikä oikein juoda.

Tulehdusarvot 90 eli ab kuuri saatiin ja jos arvot nousee niin sitte osastolle iv lääkkeelle..

Kurjaa..

Onneks jaksaa vielä hymyilyttää vähän:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2917036.jpg

voi pikkunen :( Nyt mä entistä enemmän toivon, että me säästyttäisiin tuolta.. Ja varsinkin nyt kun sitä niin kovasti toivoo niin se tulee satavarmalla :headwall:

Pikaista paranemista pikkumiehelle!

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
voi pikkunen :( Nyt mä entistä enemmän toivon, että me säästyttäisiin tuolta.. Ja varsinkin nyt kun sitä niin kovasti toivoo niin se tulee satavarmalla :headwall:

Pikaista paranemista pikkumiehelle!
Mäkin jo luulin että me säästyttiin kun jo yli kuukauden päivät on jengi sairastanu tätä yks toisensa jälkeen, kerhossa ym paikoissa.. Noh tulihan se meillekkin mutta rajummin.

Oikeesti kerhokavereilla on ollu tää ihan sillee että on tullut muutama näppy ja päivä kuumetta.
Lääkäri sano tänään että harvinaisen raju entero että jos se tulee teille niin toivotaan että sairastatte sen "naapurin tapaan"..

Meidän 1-vuotias näyttää just tällä hetkellä aivan samalta.Kuumettakin ollut jo kolme päivää. Kamala tauti ja aivan kamala haju tulee niistä rakoista kun puhkeaa.

Meidän 1-vuotias näyttää just tällä hetkellä aivan samalta.Kuumettakin ollut jo kolme päivää. Kamala tauti ja aivan kamala haju tulee niistä rakoista kun puhkeaa.

Voi kauhistus sentään :o Siis mua ihan nyt surettaa teijän pienen puolesta kun laitoit tuon toisenkin kuvan, en mä käsittänyt että sitä tulee ihan nuin paljoa :( Pieni ressukka :/ Toivotaan että menis tosiaan pian ohi!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Voi poloa.. Ootko käyttänyt poikaa lekurissa?
Meidänki pojalla oli crp jo 90.. On kuitenki ihan verenmyrkytyksen vaara olemassa.

Yhteistyössä