Miksi meillä on sisällä tolkuton määrä koppakuoriaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Selailin tuolla netissä tietoa mitä löytyi kyseisestä kuoriaisesta ja törmäsin tähän keskusteluun. Olen itse nyt viime viikkoina törmännyt kerrostaloasunnossani koppakuoriaisen näköiseen mustiin ötököihin, jotka näyttävät kovasti tuolta jauhokuoriaiselta. Tosin kooltaan ovat ehkä olleet hitusen pienempiä. Mutta en tiedä mikä muukaan kuoriainen olisi, kun olen noita eri kuvia eri kuoriaisista selaillut, niin ei mihinkään muuhunkaan mielestäni täsmää.
Voiko olla, että kyseisiä kuoriaisia esiintyy siis myös kerrostaloasunnossa? En asu ylimmässä kerroksessa, mutta toiseksi ylimmässä kerroksessa.
Olen asunut talossa jo kohta kaksi vuotta ja nyt vasta tässä viime aikoina niihin törmännyt, suurin osa on ollut kuolleita lähellä parvekkeen listoja, mutta eilen törmäsin yhteen elävään ja olin menettää yöuneni. Yhteensä siis nähnyt n. 5-7 kpl:ta.
Mikä siis avuksi? Luotanko, että katoavat, vai pitäisikö asialle tehdä jotain?
Missään ruokakaapeissa en ole tavannut, kun yritin tutkia.

Niitä on joka huoneessa. Ja tosiaan alkoivat nyt viikko pari sitten yhtäkkiä tulla.
Talo on ostettu vasta nyt keväällä, joten en tiedä aiemmista kesistä onko ollut.

On varmaan ollut yksi syy myydä talo?

Kannattanee lainata talotohtorin käsikirja, jossa on paljon hyvää infoa myös näistä kotiin tulleista luvattomista vierailijoista. Vinkkejä paljon, miten mistkin pääsee eroon...

Yhteistyössä