Alkuperäinen kirjoittaja Järki käteen:Höpönhöpön, miten joku voi haluta uskoa tuollaiseen höpötykseen?
No, mä olen ainakin kokenut niin vahvoja ja inhottavia juttuja ettei siinä enää voi muuta kuin uskoa. Mun mies oli todistamassa yhtä. Eli kaikki ei ole ollut ihan omassa päässä vain.
Olkaa vaan kiitollisia te kokemattomat joka ette usko, saattepa olla rauhassa ja pelotta