Miksi meillä tapahtuu outoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Järki käteen:
Höpönhöpön, miten joku voi haluta uskoa tuollaiseen höpötykseen?

No, mä olen ainakin kokenut niin vahvoja ja inhottavia juttuja ettei siinä enää voi muuta kuin uskoa. Mun mies oli todistamassa yhtä. Eli kaikki ei ole ollut ihan omassa päässä vain.
Olkaa vaan kiitollisia te kokemattomat joka ette usko, saattepa olla rauhassa ja pelotta :) :wave:
 
En mä näitä pysty kuvittelemaankaan, kun mies on aina ollut paikalla ja nähnyt saman kuin minä :/ Mitään muuta outoa ei oo koskaan tapahtunut... yksi lasten askartelu tippuu aina seinältä, asuttiin sitten missä tahansa ja se on aina ollut lujasti naulalla kiinni. Naula ja askartelun lenkki on aina ollut ehjiä ja paikallaan :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma vasikka:
En mä näitä pysty kuvittelemaankaan, kun mies on aina ollut paikalla ja nähnyt saman kuin minä :/ Mitään muuta outoa ei oo koskaan tapahtunut... yksi lasten askartelu tippuu aina seinältä, asuttiin sitten missä tahansa ja se on aina ollut lujasti naulalla kiinni. Naula ja askartelun lenkki on aina ollut ehjiä ja paikallaan :|

siis joku yksi ja sama askartelu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma vasikka:
En mä näitä pysty kuvittelemaankaan, kun mies on aina ollut paikalla ja nähnyt saman kuin minä :/ Mitään muuta outoa ei oo koskaan tapahtunut... yksi lasten askartelu tippuu aina seinältä, asuttiin sitten missä tahansa ja se on aina ollut lujasti naulalla kiinni. Naula ja askartelun lenkki on aina ollut ehjiä ja paikallaan :|

siis joku yksi ja sama askartelu.

Aina yksi ja sama, joka on aina ollut ylöspäin koukistetussa naulassa...
 
Hui kun kylmäs tämä :(
Toivottavasti mitään vastaavaa ei koskaan tule omalle kohdalle, mielikuvitus laukkaa muutenkin välillä iltaisin ja öisin kun mies on töissä eikä vieressä nukkumassa.
Tommosta kun tapahtuisi niin apuva! Ja en taatusti ainakaan yksin haluaisi olla.
"Se" siis vielä seuraa teitä asunnosta toiseen... :o
 

Yhteistyössä