V
vieras
Vieras
Siis mun tarvii laittaa tohon miehen hakemukseen toi kotihoidontuen päätös ja määrät, vaikuttaako siis liiton lomautusrahoihin puolison eli minun tulot? Pitääkö mun ilmoittaa myös omat palkkatuloni kun käyn lisäksi töissä? Missään ei tollasta kyllä sanota, mutta mies väittää että tarvii laittaa ainakin toi kotihoidontukipaperi, niillä oli töissä käyny joku selittelemässä näitä juttuja..