M
"Meredith"
Vieras
Oon deittaillut, sekstaillut ja ollut seurustelunomaisesti yhen miehen kanssa melkein puoli vuotta. Olen todella kiinnostunut miehestä ja mies musta, mut mies ei halua mennä pidemmälle. Ja hän sanoo, ettei hän halua koskaan mennä naisen kanssa pidemmälle. Että haluu liihotella vapaana kuin taivaan lintu. Hänellä on ollut jotain irtosäätöjä tämänkin puolen vuoden aikana, olis kertonut mulle mut en haluu ees kuulla. Mikä hitto siinä on että jotkut ukot on sitoutumiskammoisia, jää teinien tasolle. Mikä siinä on, että pitää juosta vaan pillun perässä? Sekö on sitä elämän sisältöä?
Nyt oon niin surullinen, koska nyt oli ihana vkl miehen kaa, mutta se sano jotain, että "tän pidemmälle tää ei voi mennä, että tää oli sillä tavalla maksimi." Mies siis oli täällä kaksi yötä ja päivät oltiin yhes. Nyt mies lähti ja sano, että soittelee mutta toivoo että tajuun missä mennään.
Pitäskö antaa olla vai yrittää jotenkin saada mies tajuumaan että miten hienoo oikea seurustelu jne. olis.... Tai mitä täs tekis. Ja ei auta että rupeis muitten miesten kans vehtaamaan, ei sytytä sitten yhtään kukaan muu mies.
Nyt oon niin surullinen, koska nyt oli ihana vkl miehen kaa, mutta se sano jotain, että "tän pidemmälle tää ei voi mennä, että tää oli sillä tavalla maksimi." Mies siis oli täällä kaksi yötä ja päivät oltiin yhes. Nyt mies lähti ja sano, että soittelee mutta toivoo että tajuun missä mennään.
Pitäskö antaa olla vai yrittää jotenkin saada mies tajuumaan että miten hienoo oikea seurustelu jne. olis.... Tai mitä täs tekis. Ja ei auta että rupeis muitten miesten kans vehtaamaan, ei sytytä sitten yhtään kukaan muu mies.