Miksi miehen pitää olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Meredith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Meredith"

Vieras
Oon deittaillut, sekstaillut ja ollut seurustelunomaisesti yhen miehen kanssa melkein puoli vuotta. Olen todella kiinnostunut miehestä ja mies musta, mut mies ei halua mennä pidemmälle. Ja hän sanoo, ettei hän halua koskaan mennä naisen kanssa pidemmälle. Että haluu liihotella vapaana kuin taivaan lintu. Hänellä on ollut jotain irtosäätöjä tämänkin puolen vuoden aikana, olis kertonut mulle mut en haluu ees kuulla. Mikä hitto siinä on että jotkut ukot on sitoutumiskammoisia, jää teinien tasolle. Mikä siinä on, että pitää juosta vaan pillun perässä? Sekö on sitä elämän sisältöä?

Nyt oon niin surullinen, koska nyt oli ihana vkl miehen kaa, mutta se sano jotain, että "tän pidemmälle tää ei voi mennä, että tää oli sillä tavalla maksimi." Mies siis oli täällä kaksi yötä ja päivät oltiin yhes. Nyt mies lähti ja sano, että soittelee mutta toivoo että tajuun missä mennään.

Pitäskö antaa olla vai yrittää jotenkin saada mies tajuumaan että miten hienoo oikea seurustelu jne. olis.... Tai mitä täs tekis. Ja ei auta että rupeis muitten miesten kans vehtaamaan, ei sytytä sitten yhtään kukaan muu mies.

Jos mies on noin suoraan kantansa tuonut esille, niin en mä alkaisi itseäni hajottaa tuon enempää. Sanoisin, että itse haluan kunnon suhteen ja seurustella ja jos sä et sitä halua, niin sitten tää seksisäätö loppuu kanssa. Antaisin vaikka viikon aikaa miettiä ja sitten se olis kanssa loppu.

Ittees satutat jos tuhlaat aikaasi tuollaiseen mistä et ikinä saa enempää vaikka sitä toivoisit.

Monet miehet on uskomattomia sikoja. Miten kehtaa käyttää naista hyväkseen noin. Ja sitten vielä tämmöset sikamiehet saa naista niin paljon kuin haluu. No minkäs teet kun ei naisia kunnon miehet kiinnosta että silleen...

[QUOTE="northern soul";27058557]Pah. Aloitusviestin mieshan on tehnyt erittain selvaksi, mika on homman nimi.[/QUOTE]

NIINPÄ! Naisen omaa tyhmyyttä tai omanarvon puutetta jos antaa kohdella itseään noin.

Ja unohda ap toi mun eka neuvo, en suosittele sittenkään! Mietin just että mähän tein ton liikkeen eksän kanssa, samanlaisesta säädöstä siirryttiin mun aloitteesta seurusteluun koska mies ei sit kuitenkaan "ollut valmis menettämään mua kokonaan" ja lopputulemahan oli, että me oltiin 10 vuoden aikana 8 vuotta yhdessä (noista siis 2 vuotta asuttiin erillään), mentiin jopa naimisiinkin ja saatiin 2 yhteistä lasta ja sit lopulta selvisi, että mies oli koko suhteen ajan käynyt vieraissa ja sit oli MINUSTA sairaalloisen mustasukkainen... Että jos tuollaista "vapaata sielua" alkaa "kahlita" suhteeseen ni ei se ehkä sit kuitenkaan ole sen arvoista. Varsinkaan jos toinen ei sit ihan satasella ole siihen valmis. Että jos se mies tiedostaa itsekin, että ei ole valmis oikeaan seurusteluun ni ehkä on sit parempi antaa sen olla ja etsiä joku joka on valmis...

No onneksi nyt ainakin tiedät varmasti missä mennään. En usko, että on mitään järkeä alkaa maanitella miestä seurusteleman, jos se ei kerran vakavaa suhdetta halua. Jatka matkaa ja etsi joku, joka haluaa samoja asioita kuin sinä.

Onko se parisuhde aina sitten niin hienoa? Mies on fiksu ja kertoo missä mennään. Ei vaan ole vielä rakastunut kehenkään, minkäs teet. Varmasti muuttaa mielensä kun joku tulee kohdalle, joka oikeasti kolahtaa.

Ootko ihan varma ettei tää kyseinen mies oo jo varattu? En tiiä kui usein ootte nähneet, ja kui varma oot miehestä, mut toi lause "tän pidemmälle tää ei voi mennä, että tää oli sillä tavalla maksimi." herätti aika kummastusta.
En suosittele jatkaa. Itse en kajois tollaseen mieheen en sitten millään.

• Tykkää
Reactions: Mehukatti
[QUOTE="northern soul";27058557]Pah. Aloitusviestin mieshan on tehnyt erittain selvaksi, mika on homman nimi.[/QUOTE]

juuri näin.

Itselläni on ollut profiili kakkosnelosessa. ilmoitan siellä suoraan että etsin ensisijaisesti ystävää, tyyppiä jonka kanssa jauhaa p***aa.
Silti palstan tyypit yrittävät minusta fuckbuddyä, yhden illan panoa tai vaimoa tai osallista kimppakivaan. Tulee sokerillakuorrutettuja rakkauden tunnustuksia miehiltä jotka tarvitsevat oleskelulupaa ja suoria seksiehdotuksia suomalaisilta miehiltä niin sinkuilta kuin varatuiltakin.

ap, luovuta jo ja lopeta itsesi kiusaaminen. jos haluat enemmän kuin mitä tuo tyyppi on valmis antamaan niin jatka matkaa ja kokeile seuraavaa. sinä et voi muuttaa sitä miestä mielesi mukaiseksi et vaikka kuinka olisit rakastunut, sinä olet sille vain panopuu.

EI oo varattu. Sen verran tiedän, oon sen facebook-tuttu ja käynyt sen kotonakin useesti. Helppohan teidän on ohjeita antaa. Se on kiva kun jotku pystyy tekee kaikki ratkaisut järjellä. Mä en pysty. No mä oon vielä nuori, ettei täs kiirettä oo. Kysyntää kyllä piisaa, liikakin, mut vaan tää yks mies kiinnostaa...

Perusmiehet ei todellakaan kiinnosta. Etenkään just tommoset, jotka kuvittelee että he määrittelee "kunnollisuuden". Ihan vihonviimestä sakkia. Niistä saa vaan miehen, joka on aina oikeessa ja tunteita ei osaa näyttää...

Mies on tehnyt sulle kantansa selväksi. Hän haluaa tällä hetkellä ainakin elää elämää, johon ei sitoutuminen kuulu, silti tykkää hengailla naisten kanssa. Se, haluaako pelkkää seksiä vai tilapäistä läheisyyttä ym on hänen asiansa. Ja eikö ole hyvä, että mies on rehti, vaikkei se vastaakaan sun halujas ja suunnitelmias. Vai oisko pitäny väkisin sitoutua, elää parisuhteessa, tehdä kenties lapsikin. Ja sitten parin vuoden jälkeen todeta et hei tää sitoutuminen ei vaan oo mun juttu.

Mielestäni mies on toiminut jopa fiksusti, kun on tehnyt pelisäännöt selväksi. Sun sen sijaan pitää pohtia, mitä haluat. Ja koska kaikesta päätellen haluat jotain vakavampaa, päästä irti miehestä. Ihan itsesi vuoksi.

[QUOTE="ap";27059271]EI oo varattu. Sen verran tiedän, oon sen facebook-tuttu ja käynyt sen kotonakin useesti. Helppohan teidän on ohjeita antaa. Se on kiva kun jotku pystyy tekee kaikki ratkaisut järjellä. Mä en pysty. No mä oon vielä nuori, ettei täs kiirettä oo. Kysyntää kyllä piisaa, liikakin, mut vaan tää yks mies kiinnostaa...

Perusmiehet ei todellakaan kiinnosta. Etenkään just tommoset, jotka kuvittelee että he määrittelee "kunnollisuuden". Ihan vihonviimestä sakkia. Niistä saa vaan miehen, joka on aina oikeessa ja tunteita ei osaa näyttää...[/QUOTE]

Rakastatko itseäsi? Pidätkö itseäsi arvokkaana ihmisenä?

Miksi annat kohdella itseäsi miten sattuu?

Nillä tavoin tämä miehesi osaa tunteita näyttää, kuullostaa lähinnä hyväksikäyttäjältä.

Mä oon vähän tommonen mies. Jaan naiset kolmeen rinkiin. Ensimmäisessä ringissä on tämmöset puoliseurustelu-tapaukset. Niiden luona voidaan asua päiviä, elää elämää melkein kuin seurustelis ja ehkä tehdä jopa ulkomailla yhteisellä reissulla. Kakkosringissä on sitten selkeet panosuhteet. Yöks voi jäädä, mut sekin lähinnä sekstailua. Kolmosringissä on sitten varapanot. Näitä ei ehkä ees panna kuin kerran tai sitten muutamia kertoja. Ei johdu välttämättä siitä, että olis "sex appeal" jotenkin alempi, vaan on muita syitä (on varattuja? Ovat liian kiinnostavia, ei haluu edetä sitäkään vähää? Tai sitten ei oo erityisen hyvännäkösii, mut joku juttu seksuaalisesti kiehtoo.).

Kyl sitä tajuu, että etenkin sen ykkösringin naiset ovat olevinaan huolettomia, mutta pohjimmiltaan ne haluaa mut miehekseen. Se on surullista, ettei ne sitten vaan tajua.

[QUOTE="ap";27059271]EI oo varattu. Sen verran tiedän, oon sen facebook-tuttu ja käynyt sen kotonakin useesti. Helppohan teidän on ohjeita antaa. Se on kiva kun jotku pystyy tekee kaikki ratkaisut järjellä. Mä en pysty. No mä oon vielä nuori, ettei täs kiirettä oo. Kysyntää kyllä piisaa, liikakin, mut vaan tää yks mies kiinnostaa...

Perusmiehet ei todellakaan kiinnosta. Etenkään just tommoset, jotka kuvittelee että he määrittelee "kunnollisuuden". Ihan vihonviimestä sakkia. Niistä saa vaan miehen, joka on aina oikeessa ja tunteita ei osaa näyttää...[/QUOTE]

Usko vaan hyvä ystävä. minä en uskonut ja nyt olen yksinhuoltaja. siinä välillä olin "äitinä" sekä miehelle että lapsellemme ja palkaksi sain vaan kitinää, mitätöintiä ja nyrkiniskuja. Onneksi en saanut mitään sp-tauteja, kun oma keskenkasvuinen ex ei ilmeisestikään maannut muiden naisten kanssa, ainakaan paljaaltaan.

Jos sitoutumaan pystyvät miehet ei kiinnosta koska ovat liian tavallisia niin mitä sitten itket? Nämä "ihanan erikoiset pahikset" on juuri tuollaisia mitä kuvaat. Mysteerisiä ja käyttävät naisia hyväkseen. Ja sä juokset kuin pässi narussa. Ei noita saa koskaan kahlittua. Sori vaan. Mutta koska vain sellaiset miehet kiinostaa niin sun täytyy luopua toiveista sitoutumisen suhteen. Ihan kaikkea kultapieni elämässä ei vaan saa =)

Mä oon vähän tommonen mies. Jaan naiset kolmeen rinkiin. Ensimmäisessä ringissä on tämmöset puoliseurustelu-tapaukset. Niiden luona voidaan asua päiviä, elää elämää melkein kuin seurustelis ja ehkä tehdä jopa ulkomailla yhteisellä reissulla. Kakkosringissä on sitten selkeet panosuhteet. Yöks voi jäädä, mut sekin lähinnä sekstailua. Kolmosringissä on sitten varapanot. Näitä ei ehkä ees panna kuin kerran tai sitten muutamia kertoja. Ei johdu välttämättä siitä, että olis "sex appeal" jotenkin alempi, vaan on muita syitä (on varattuja? Ovat liian kiinnostavia, ei haluu edetä sitäkään vähää? Tai sitten ei oo erityisen hyvännäkösii, mut joku juttu seksuaalisesti kiehtoo.).

Kyl sitä tajuu, että etenkin sen ykkösringin naiset ovat olevinaan huolettomia, mutta pohjimmiltaan ne haluaa mut miehekseen. Se on surullista, ettei ne sitten vaan tajua.

... ja ongelmasi on?

Onneks sulla on mies joka osaa rehellisesti näyttää tunteensa ja määritellä omat rajansa. Tämäkin lepertelee sulle ummet ja lammet että saa tarvittaessa pi**ua. Ja sitten määrittää itsensä pussien tyhjennyksen jälkeen vapaaksi kuin taivaan lintu =)

Pidä kiinni - tai hanki itsellesi itseluottamus ja itsesi kunnioitus. Ettei hyvä olo ole kiinni siitä että mies "ilmaisee" tunteensa saadakseen sulta jotain. JA sä sen ostat koska se hiveleen sun omaa egoa.

Anteeksi että olen tyly- mutta niin makaa kuin petaa. Eli vika ei taida olla miehissä, vaan sinussa =)

Ajatteletko että et ole koskaan tavannut ketään johon voisit rakastua? Entä jos rakastut, luuletko että se muuttaa tilannetta? Vai onko sulla edes kykyä tuntea mitään? Sulla on varmaan aika kiva tilanne tällä hetkellä, voit valita seksikumppanin suunnilleen sormia napsauttamalla. Ja mikäs siinä, jos sellaista elämää haluaa.

Olisi kiinnostavaa tietää jos olet analysoinut mistä johtuu että sä et joko kaipaa tai uskalla yrittää todellista läheisyyttä missä joutuisit paljastamaan sisimpäsi ja ehkä olemaan myös alttiina hylkäämiselle.

Mä uskon, että ongelma tuollaisessa elämäntyylissä tulee sitten vanhemmiten vasta. Kun on tottunut elämään täysin itselleen ja yksin, niin voi olla hyvin vaikeaa osata avautua ja päästää ketään lähelle myöhemmin vaikka haluaisi. Ehkä päätät jossain vaiheessa vakiintua, kun irtoseksistä on mennyt hohto, tai kun et enää saa helpolla seuraa. Menet naimisiin ja saat pari lasta, mutta tunnet olosi kuitenkin yksinäiseksi koska et osaa luoda aitoa yhteyttä puolisoosi. Tilaisuuden tullessa olet valmis pettämään tai haet muulla tavalla sitä jännitystä suhteen ulkopuolelta. Vaimosi saa tietää ja riitaisan eron jälkeen löydät itsesi taas yksin, lapset syyttää sua sanattomasti elämänsä pilaamisesta, ja ryyppäät itsesi hengiltä.

No okei, voi se paremminkin mennä. :D Mutta ihan tosi, mua huolestuttaa ihmiset jotka käyttäytyy sun kuvailemalla tavalla. Tai ei ihan niinkään ehkä, vaan mua huolestuttaa ne syyt jotka saa käyttäytymään niin.

Miksi naiset eivät käytä enempää järkeä miesten kanssa? Teette itsestänne vaan helppoja jos mies osaa oikeat temput. Eikö olisi mukavampi "palkita" se tunnollinen rehti kunnon mies hyvällä seksillä kuin se arvaamattomampi ja huonommin käyttäytyvä tapaus? Ei luulisi olevan vaikea miettiä järjellä niitä miehen piirteitä yhteen.

Yhteistyössä