Miksi minun pitää aina joustaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aina vaan anteeksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aina vaan anteeksi

Vieras
Veljeni tuli häihimme mutta vaati vanhempien ostaamaan lahjan nimissään,
(olihan opiskelija ja puoliso vaki töissä)
jopa kortin vanhempani ostivat ja veli kirjoitti nimensä,
kamalaa mikä uhraus.
Nyt tämä veli on menossa naimisiin nyt kesällä,
kerroin että me ei sitten ehkä tulla.
Me asutaan toisellapuolen Suomea ja muu suku veljen luona ja veli halua lapsettomat häät paitsi bestman saa tuoda lapsensa.
Juu,
en tosian ala jättämään lapsia monen sadan km päähän vieraalle hoitajalle ja vanhempamme haluaa olla juhlissa mutta hoitajia ei ole sillä appivanhemmat kuolleet :(
Nyt veljeni otti itseensä kun sanoin että voi olla ettei tulla lapsetomiin juhliin,
ja muutenkin meillä on hakemus menossa tukilomiin että en tiedä vaikka olisimme siellä silloin joten kesken loman ei tasan tulla pois.
Ollaanko nyt julmia jos ei mennä veljeni häihin,
eihän hänkään arvostanut minun juhlaani miksi minun aina pitää ymmärtää muita :(

p.s Meillä mies töissä mutta minä en saa mistään tuloja miehen tulot huomioiden mutta taas ne menee asuntolainaan sekä muuten nuukaan elämiseen:(

Noh eihän teidä sinne pakko ole mennä ja jos veli ei ymmärrä niin se ei ymmärrä.
Mekin tänään päätettiin ettei mennä mun siskopuolen häihin kesällä koska ne on aivan toisella puolella suomea, syitä on muitakin. Mutta sotahan siitä syttyy. Ei vaan voi mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Noh eihän teidä sinne pakko ole mennä ja jos veli ei ymmärrä niin se ei ymmärrä.
Mekin tänään päätettiin ettei mennä mun siskopuolen häihin kesällä koska ne on aivan toisella puolella suomea, syitä on muitakin. Mutta sotahan siitä syttyy. Ei vaan voi mitään.

Niin :( meillä on aina koko suku pulustellut veljen toimintaa,kuten häissämme joissa ei edes lahjalistaa vaan toise että todellakin tulee paikalle kaikki vieraat.
Nyt veljellä lahjatoiveen avain raha ja ainoateen raha kelpaa,
kun ilmoitin että ei ehkä tulla otti herneet nenäänsä :(
Ja taas olen kuullut oraalisaarnaa suvultani kuinka pitäsi veli laittaa etusijalla mutta kukaan ei halua uskoa tai kuunnella kuinka veljeni meidät häissämme muisti,tuli jos vanhempani siis osti lahjan.

Se on vaan siitä kiinni mistä tykkää, mitä arvostaa... pakkollista ei ole kuin kuoleminen. :)
Osallistut sitte veljesi häihin toisella kierroksella.. kyllä niitä tulee.. :) :)

Yhteistyössä