Miksi mieheni tekee näin:(??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sattuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sattuu

Vieras
Olenko turhaan mustasukkainen? Inhotava kun tunne kalvaa sisältä vaikka ei ehkä mitään olekaan tapahtunut...

Siis mieheni ja minä tunnemme erään naisen ihan hyvin, mieheni paremmin kun minä, mutta nykyään kun kohtaamme "porukalla" niin mies ja tämä nainen eivät sano toisilleen kun moi, ennen juttelimme pitkät tovit. Nyt olen pari kertaa sattunut huomaamaan kun mies ja tämä nainen ovat kahdestaan niin juttu luistaa, molemmilla hauskaa ja nauravat, ja siis eivät tyydy siihen että vaihtavat vain pari sanaa vaan puolikin tuntia saattavat jutustella. Ja kun seurvaava päivänä vaikka nähdään niin tuo pikainen "moi"

mitä te ajattelette?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onhan se outoa että juttelivat sitten vasta kun ovat kahden ja muute esittävät vain hyvänpäivän tuttuja..

Onko oikeesti?:(

ennen siis tilanne oli eri, tulimme kaikki toimeen, ei enään. Tuntuu ulkopuoliselta oman mieheni kanssa jos tämä nainen on siinä.
Ja kerrankin mieheni oli ihan kiinni naisessa, ei siinä mitään tapahtunut, juttelivat ja kävelivät samalla, mutta kun tulin sinne mieheni hypähti metrin kauemmas:/

Tiedän yhden samanlaisen tapauksen ja siinä olivat nainen ja mies harrastaneet seksiä niin olivat sitten porukalla vaisumpia etteivät muut tajua..Mutta en nyt väitä että teillä sama tilanne.

voisin sanoa miehesi pettävän sinua mutten usko asian olevan niin..

Ehkä miehesi ja ko.naisen keskustelut yksinkertaisesti vain ovat erilaisia kuin sinun ja miehesi,
tai mahdollisesti miehesi katsoo paremmaksi pitää sinut ja tämän ystävättären käytännössä erillään. sinäkin varmasti naurat ystävättäriesi kanssa asioita joista miehelläsi ei ole aavistustakaan tai hän putoaisi kärryiltä jo kättelyssä?
Ei siinä tartte olla kyse mistään pahasta.

Seuraavan päivän kyseinen MOI kun te näette, on myöskin ihan normaalia,
he kun saattavatkin olla vain hyvänpäivän tuttuja joilla vain on joskus hauskaa yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onhan se outoa että juttelivat sitten vasta kun ovat kahden ja muute esittävät vain hyvänpäivän tuttuja..

ennen siis tilanne oli eri, tulimme kaikki toimeen, ei enään. Tuntuu ulkopuoliselta oman mieheni kanssa jos tämä nainen on siinä.
Ja kerrankin mieheni oli ihan kiinni naisessa, ei siinä mitään tapahtunut, juttelivat ja kävelivät samalla, mutta kun tulin sinne mieheni hypähti metrin kauemmas:/

Oletko ajatellut, josko miehesi onkin huomannut heidän välien häiritsevän sinua, eikä tahdo sinun olevan turhaan mustis?
miehen kuuluisaa putkiaivoisuuttahan se vain olisi

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

aika selvät merkit ilmassa yritetään olla niinkuin mitään ei olisi tapahtunut ja se saa ihmiset käyttäytymään vaivautuneesti niiden läsnäollessa kenen ei pitäisi tietää mitään
elämä jättää aina vihjeitä eri asia osaatko itse niitä seurata

Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
voisin sanoa miehesi pettävän sinua mutten usko asian olevan niin..

Ehkä miehesi ja ko.naisen keskustelut yksinkertaisesti vain ovat erilaisia kuin sinun ja miehesi,
tai mahdollisesti miehesi katsoo paremmaksi pitää sinut ja tämän ystävättären käytännössä erillään. sinäkin varmasti naurat ystävättäriesi kanssa asioita joista miehelläsi ei ole aavistustakaan tai hän putoaisi kärryiltä jo kättelyssä?
Ei siinä tartte olla kyse mistään pahasta.

Seuraavan päivän kyseinen MOI kun te näette, on myöskin ihan normaalia,
he kun saattavatkin olla vain hyvänpäivän tuttuja joilla vain on joskus hauskaa yhdessä.

Minusta on outoa nimenomaan se, että ap:n miehen ja tämän naisen välinen käyttäytyminen on MUUTTUNUT. Ei tuossa muuten mitään oiskaan.

Minäkin pohdin, mitä heidän välillään voisi olla sattunut. Vai onko joku yhteinen tuttava josta puhuvat jotain kun et ole siinä kuulemassa. Minä olisin vastaavassa tilanteessa mustasukkainen ja olo olisi tukala.
Minäkin ehdotan kysymään mieheltä miksi tilanne on muuttunut, mitä on tapahtunut, miksi sanoo aikanasi vain MOI ja muulloin juttua riittää.

Hei KAMAAAAAN! Miksi roikkua miehessä jonka epäilee koko ajan mahdollisesti pettävän?! Munkin miehellä on naispuolisia kavereita, mutta ei ole käynyt pienessä mielessäkään, että tämä niiden kanssa minua menisi pettämään.

Yhteistyössä