M
masentavaa
Vieras
Olen vajaa pari kuukautta tapaillut miestä, jonka kanssa olen ollut myös tiiviisti yhteydessä. Olemme nähneet pari kertaa viikossa ja viestitelleet muuten lähes päivittäin. Yhteydenotot ovat tulleet enimmäkseen häneltä, mutta myös joitakin kertoja minulta (jotta ei kuvittelisi kiinnostuksen olevan yksipuolista). Nyt hänen viimeisimmästä yhteydenotostaan on noin viikko ja silloin kaikki oli ihan normaalisti ja keskustelukin päättyi ihan mukavissa tunnelmissa. Ja sitten....ei mitään. Yritin itse ottaa yhteyttä viestillä ja hän kyllä vastasi, mutta ei niinkuin normaalisti, vaan lyhyesti ja "tylymmin" ja lopetti keskustelun lähes samantien.
Selkeästi jokin on pielessä, kun aiemmin otti yhteyttä kokoa ajan ja nyt ei lainkaan. En kuitenkaan haluaisi olla se roikkumaan jäävä nainen, kun toisen kiinnostus on selvästi lopahtanut eikä hän selvästikään halua asiasta edes keskutella, mutta tuntuu vain niin kovin masentavalta jäädä epätietoisuuteen.
Selkeästi jokin on pielessä, kun aiemmin otti yhteyttä kokoa ajan ja nyt ei lainkaan. En kuitenkaan haluaisi olla se roikkumaan jäävä nainen, kun toisen kiinnostus on selvästi lopahtanut eikä hän selvästikään halua asiasta edes keskutella, mutta tuntuu vain niin kovin masentavalta jäädä epätietoisuuteen.