Miksi miehet kysyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinikko

Vieras
Miksi jotkut miehet ovat kauhean uteliaita?
Yleensä miehet kysyy minulta, onko ollut seksisuhteita ja en vastaa noihin melkein ventovieraiden miesten kysymyksiin.
Mikä saa edes kysyyn tuollaisia asioita? Miksi ihmiset kysyy?
Olen sinkku ja en ole ajatellut edes suhdetta. Miespuolisia kavereita on ja monesti tuota asiaa udellaan minusta.

[QUOTE="vieras";26178861]Yleensä?
Olet ilmeisesti hyvin nuori ja kysyjät teinipoikia? Jos et, niin liikut väärissä porukoissa. Fiksu mies ei tuollaista kysy.[/QUOTE]

Itsekin ihmettelen miksi minulta on kysytty. Olen noin 35v ja yksi kunnollinen suhde takana. En edes harrasta seksiä muuta kuin vakavissa suhteissa. Olen ollut ihmeissäni, miksi tuota asiaa miehet kysyy..siis ihan selvinpäin. En ymmärrä.

[QUOTE="aloittaja";26178885]Itsekin ihmettelen miksi minulta on kysytty. Olen noin 35v ja yksi kunnollinen suhde takana. En edes harrasta seksiä muuta kuin vakavissa suhteissa. Olen ollut ihmeissäni, miksi tuota asiaa miehet kysyy..siis ihan selvinpäin. En ymmärrä.[/QUOTE]

Eli et ole harrastanut seksiä kuin yhden miehen kanssa? Puhutko näiden kysyjien kanssa seksistä tai mihinkään siihen liittyvästä? Ei kai kukaan kohtelias ihminen vaan letkauta tuollaista.

[QUOTE="jjjjj";26178939]Eli et ole harrastanut seksiä kuin yhden miehen kanssa? Puhutko näiden kysyjien kanssa seksistä tai mihinkään siihen liittyvästä? Ei kai kukaan kohtelias ihminen vaan letkauta tuollaista.[/QUOTE]

Miehet hakee jotenkin aasinsiltaa seksuaalisuuteen ja sitten kysyvät asiasta.

On tullut mieleen, että miehet voi olla jopa kiinnostuneita, onko minulla ollut ikinä mitään, mutta tavallaan tietävät monetkin, että olen toki seurustellut. Tosin olen tullut toiselta paikkakunnalta, joten kukaan näistä ei ole nähnyt tätä edellistä suhdettani.
Ihmiset voi olla varmaan uteliaita, koska olen näinkin vanha ja en ole vuosiin seurustellut.
Olen monesti hämilläni, kun asiaa kysytään. Miehet ovat vaan niin uteliaita luultavasti?

[QUOTE="Mä";26178981]No jos vaikuttaa lesbolta, niin ehkä kautta rantain kysellään noin. Tai muuten vaan sen näköinen, että on mahdollista ettei oo ollu.[/QUOTE]

Sinä sait minut nauramaan: "Tai muuten vaan sen näköinen". Ei nämä asiat päälle näy :D

Enkä ole lesbokaan. En ole rumakaan. Ihan kaunis nainen taida olla.

En selitä asiaa muulla tavalla, että nykypäivänä ihmiset ovat kauhean uteliaita. kaikkien pitäisi saada tietää kaikki asiat toisista jopa seksuaalisuuteenkin liittyvät asiat.

[QUOTE="aloittaja";26178998]Sinä sait minut nauramaan: "Tai muuten vaan sen näköinen". Ei nämä asiat päälle näy :D[/QUOTE]
muuten vaan sen näköinen nyt tarkoitti jotenkin... rumaa. En vaan halunnut sanoa ihan niin suoraan.

Ei multa ainakaan muistaakseni kukaan ole tuollaista kysynyt =)

Joskus on saatettu jossakin seurueessa keskustella seksistä, mutta ei nyt ainakaan kukaan ihan randomilla ole udellut.:xmas:

[QUOTE="aloittaja";26179009]Enkä ole lesbokaan. En ole rumakaan. Ihan kaunis nainen taida olla.

En selitä asiaa muulla tavalla, että nykypäivänä ihmiset ovat kauhean uteliaita. kaikkien pitäisi saada tietää kaikki asiat toisista jopa seksuaalisuuteenkin liittyvät asiat.[/QUOTE]

Ei, ei. Ihan kuin sä et lukisi mitä sulle on kirjoitettu.

Siis, ihan oikeasti tuollaista ei kohteliaat ja fiksut miehet suoraan kysy. Eli jossain nyt mättää, joko sun esiintymisessä tai sitten nuo miehet joita tapaat, on todellisia juntteja. Sun logiikan mukaan vastaat etteivät ole, mutta usko pois, kyllä ovat. :)

[QUOTE="Mää";26179188]muuten vaan sen näköinen nyt tarkoitti jotenkin... rumaa. En vaan halunnut sanoa ihan niin suoraan.[/QUOTE]

En usko, että olisi ulkonäöstä kiinni mitenkään :)

[QUOTE="vieras";26179209]Ei, ei. Ihan kuin sä et lukisi mitä sulle on kirjoitettu.

Siis, ihan oikeasti tuollaista ei kohteliaat ja fiksut miehet suoraan kysy. Eli jossain nyt mättää, joko sun esiintymisessä tai sitten nuo miehet joita tapaat, on todellisia juntteja. Sun logiikan mukaan vastaat etteivät ole, mutta usko pois, kyllä ovat. :)[/QUOTE]

olen samaa mieltä kanssasi. Itsekään en kysyisi asiaa. Siksi ihmettelinkin.

Tosin kuljen uskovaisten joukossa, joten voi olla että nämä jotkut ihmiset pitävät tärkeinä tietoina.
M

[QUOTE="aloittaja";26179230]olen samaa mieltä kanssasi. Itsekään en kysyisi asiaa. Siksi ihmettelinkin.

Tosin kuljen uskovaisten joukossa, joten voi olla että nämä jotkut ihmiset pitävät tärkeinä tietoina.
M[/QUOTE]

:O
:D
:)
Joopa-joo, kerro toki mikä lahko kyseessä.

Yhteistyössä