H
Heleena A.
Vieras
Eilen tuli miesystäväni kanssa riitaa ja hän haukkui minut aivan pataluhaksi. On kuulemma katunut sitä, että tutustui minuun. Hän ei välitä pätkääkään siitä, että olenko rakastanut häntä vai en. Sanoin muutama viikko sitten, että haluatko että lopetamme tämän suhteen. Vastaus oli, että en tietenkään, olen rakas ja tärkeä hänelle. Nyt kuitenkin selvisi, että ei ole välittänyt minusta näiden vuosien aikana yhtään mitään. Kun kysyin, että miksi sitten olet ollut kanssani,niin alkoi vastaamaan,että jos olisi tullut jokin... Sanoin, että jokin hätäkö, epäröiden siihen, että niin ja minä olisi ollut paikalla auttamassa. Luulin tavanneeni kiltin ja rehellisen miehen, mutta jouduin pettymään ja pahasti. Kun sanoin hänelle, että miksi sitten olet sanonut rakastavasi minua, hän vastasi, että älä ota niin tosissasi, se oli vain valetta. Viisi pitkää vuotta yhdessä ja kaikki onkin yhtäkkiä ollut valetta. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Aivan hirvittävän paha olo, niin ilkeästi tämä rakas ihminen minulle sanoi. Löi niin rankasti vyön alle, että tuntuu siltä kuin tämä olisi ollut vain pahaa unta. En tiedä miten jaksan eteenpäin mennä,mutta usko ja luottamus miehiin meni aivan varmasti.