Miksi miehet tyykkäävät niin kovasti nuolla? Onko se se, että nainen nauttii, vai mikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hn

Vieras
Täähän on tietysti hiukan väärä palsta sinänsä, kun on äideille suunnattu, mutta ainahan täältä vastauksia silti saa :)

Oon tosiaan tätä nimittäin pohtinut; ymmärrän kyllä, että voi olla aika sytyttävää nähdä kuinka nainen nauttii. Mutta onko jotain muita syitä, näkymä, maku, tuoksu...? Kun miehet tuntuvat nin KOVIN paljon tykkäävän siitä, että saavat nuolla. Lähes poikkeuksetta.

Näin naisena (ja heterona) en osaa asettua miehen asemaan.

Koska kiihotun siitä, se on mukavaa. Toki myös koen iloa ja mielihyvää siitäkin jos nainen siitä nauttii.

minä en taas ymmärrä sitä, miksi niin moni nainen ei anna suuseksiä miehelleen.

Onhan se miehestä kiihottavaa, tai ainakin mun miehestä. Ja juurikin kaikki nuo mainitsemasi; maku, tuoksu, näkymä. Nauttii myös tuottaa mulle nautintoa, josta hänkin saa samalla nautintoa. Mun mies rakastaa esim. riisua mun pikkarit takaapäin hitaasti, kun oon sängyllä kontallaan. Myös halunnut tästä asetelmasta ottaa eräänkin kuvan puhelimeensa, joita voi sitten käyttää virikkeenä yksinäisinä hetkinään, kun ollaan erossa. Jonkun mielestä varmaan ällöä, mut mulle sopii :D

Itse en ole naista maistanut, mutta kyllä kovasti kiihottaisi. :)

[QUOTE="vieras";28167341]En nuole. Se on turhaa koska vaimo ottaa silti poskeen ja nielee joka tipan.[/QUOTE]

Selvä, mutta tämä ei vastaa esittämääni kysymykseen. Ajattelin, että kysymykseen vastaisivat ne, jotka TYKKÄÄVÄT nuolla, tai niin kuin tuo yksi vastaaja, joka vastasi miehensä puolesta.

Joo, niinhän ne luulee. Ja jotkut suuret rakastajat eivät ota uskoakseen sitä kun nainen sanoo ettei hän tykkää.
Ei muuta ku väkisin, "mä oon niin hyvä että varmana tykkäät, muutkin on tykänneet".
Tosta kyllä tuli mieleen hupaisin tapaus, halusi niin kovasti "nuolla".
No lipaisi yhden kerran, ja uskoi olleensa mahtava:)

Miehet on visuaalisia ja suun ympärillä tuntoaisti on parhaimmillaan. Suuseksi on myös sopivan likaista, muttei kuitenkaan mene sille oikeasti likaiselle puolelle. Vallankäyttö liittyy suuseksiin ja sekin on kiihottavaa. Suuseksissä ei ole yhtään mitään mistä en pitäisi... niin antavana, kuin ottavana osapuolena.

Itse tykkään varmaan eniten juuri siitä kun vaimoni kiihoittuu siitä, joten minä myös. Onhan se lisäksi sillointällöin vaihtelua, ettei seksi olisi aina yhtä ja samaa.

[QUOTE="Mie";28168486]No minä ainakin tykkään ottaa mieheltä suihin koska on mukavaa antaa toiselle nautintoa ja yleensä kostun siinä samalla itsekkin.[/QUOTE]

Yhtä urbaanilegendaa mitä loch nessin hirviö.

Yhteistyössä