V
vieras
Vieras
Jos teen jotain väärää tai loukkaan miestäni edes tarkoituksettomasti, paikkaan tilanteen totta kai anteeksipyynnöllä, mutta usein myös esim. valmistamalla maukkaan illallisen ja ostamalla hyvää viiniä tai jotain vastaavaa. Tuttavapiirissäni tuollainen ei ole kummallista miehiltäkään, vaan he hemmottelevat naisiaan jopa ilman varsinaista syytä.
Miksi minun mieheni ei halua hemmotella, hyvitellä tai edes pyytää anteeksi? Silloinkaan, kun tietää loukanneensa. Asiasta on puhuttu usein. Muutosta ei näy, ei mitään siihen viittaavaa, että mies olisi ymmärtänyt mitä olen sanonut eikä myöskään mitään siihen viittaavaa, että välittäisi. Ehkä hän ei koe sitä tarpeelliseksi, mutta se tässä mietityttääkin. Onko hän todella niin kylmä ja tunteeton?
Tämä on todella raskasta. Eihän anteeksipyyntöäkään kuuluisi joutua kerjäämään.
Miksi minun mieheni ei halua hemmotella, hyvitellä tai edes pyytää anteeksi? Silloinkaan, kun tietää loukanneensa. Asiasta on puhuttu usein. Muutosta ei näy, ei mitään siihen viittaavaa, että mies olisi ymmärtänyt mitä olen sanonut eikä myöskään mitään siihen viittaavaa, että välittäisi. Ehkä hän ei koe sitä tarpeelliseksi, mutta se tässä mietityttääkin. Onko hän todella niin kylmä ja tunteeton?
Tämä on todella raskasta. Eihän anteeksipyyntöäkään kuuluisi joutua kerjäämään.